Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, filtrów do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych, staplerów oraz ładunków do staplerów.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, filtrów do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych, staplerów oraz ładunków do staplerów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, filtrów do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych, staplerów oraz ładunków do staplerów z podziałem na zadania jn: zad. 1 – Ostrze jednorazowego użytku – 1 poz. – 240 szt. zad. 2 – Samo stabilizujący retraktor operacyjny z klipsami – 1 poz. – 15 szt. zad. 3 – Maska do AMBU – 1 poz. – 150 szt. zad. 4 – Jałowa osłona na sondę USG z żelem – 1 poz. – 500 szt. zad. 5 – Maska krtaniowa z dostępem gastrycznym – 1 poz. – 400 szt. zad. 6 – Adapter do fiolki BD – 1 poz. – 200 szt. zad. 7 – System workowy do odsysania – 8 poz. w różnej ilości asort. zad. 8 – Woda do inhalacji – 1 poz. – 1500 szt. zad. 9 – Cewniki do karmienia – 1 poz. – 800 szt. zad. 10 – Strzykawki trzyczęściowe – 7 poz. w różnej ilości asort. zad. 11 – Przewody do ssaka – 2 poz. w różnej ilości asort. zad. 12 – Katetery do odsysania pola operacyjnego – 2 poz. w różnej ilości asort. zad. 13 – Paski do glukometrów z dostawą w cenie złożonej oferty 10 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dzieci i noworodków – 1 poz. – 50 op. zad. 14 – Uchwyt do podwieszania worków na mocz – 1 poz. – 400 szt. zad. 15 – Paski mocujące do rurek tracheostomijnych i układ oddechowy – 4 poz. w różnej ilości asort. zad. 16 – Fartuchy – 1 poz. – 1500 szt. zad. 17 – Osłonki na głowicę USG – 1 poz. – 60 op. zad. 18 – Folia z politetrafluoroetylenu (PTFE ) – 1 poz. – 60 szt. zad. 19 – Koreczki do kaniul – 1 poz. – 70 000 szt. zad. 20 – Cewnik Dufour trójdrożny – 4 poz. w różnej ilości asort. zad. 21 – Różny sprzęt medyczny – 7 poz. w różnej ilości asort. zad. 22 – Papiery termoczułe – 15 poz. w różnej ilości asort.. zad. 23 – Komora inhalacyjna – Volumatic – 1 poz. – 500 szt. zad. 24 – Pojemniki histopatologiczne – 11 poz. w różnej ilości asort. zad. 25 – Microsamplery – 1 poz. – 800 szt. zad. 26 – Termometry elektroniczne – 1 poz. – 10 szt. zad. 27 – Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych – 5 poz. w różnej ilości asort. zad. 28 – Paski do glukometrów z dostawą w cenie złożonej oferty 70 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy – 1 poz. – 2000 op. zad. 29 – Rurki intubacyjne – 3 poz. w różnej ilości asort. zad. 30 – Kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym – 1 poz. – 60 000 szt. zad. 31 – Kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym-24 G – 1 poz. – 4 000 szt. zad. 32 – Igły do wstrzyknięć insuliny – 1 poz. – 25 000 szt. zad. 33 – Kaniule14G-24G – 2 poz. – w różnej ilości asort. zad. 34 – Wkłady ( 12-godzinne) do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL-będącego na wyposażeniu zamawiającego – 1 poz. – 300 szt. zad. 35 – Jednorazowe sterylne dreny pacjenta do zestawów wkładów do Stellanta CT D kompatybilne z dwunastogodzinny – 1 poz. – 7000 szt. zad. 36 – Zestaw jednorazowy do respiratora transportowego Osiris3 – 1 poz. – 200 szt. zad. 37 – Dreny do jamy otrzewnowej – 1 poz. – 2000 szt. zad. 38 – Zestawy do drenażu wewnętrznych dróg moczowych – 5 poz. – w różnej ilości asort. zad. 39 – Wzierniki ginekologiczne - jednorazowe i szczoteczki cytologiczne – 4 poz. – 10 szt. zad. 40 – Stopery - 1 poz. – 1600 par zad. 41 – Wkład jednorazowy do zbiornika do ssaka typu KV-5 – 1 poz. – 600 szt. zad. 42 – Igły do portów – 1 poz. – 1500 szt. zad. 43 – Worek do laparoskopii – 1 poz. – 300 szt. zad. 44 – Katetery do odsysania pola operacyjnego – 2 poz. – w różnej ilości asort. zad. 45 – Filtry do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych – 2 poz. – w różnej ilości asort. zad. 46 – Stapler okrężny z zakrzywionym ostrzem – 1 poz. – 15 szt. zad. 47 – Stapler okrężny z uchylnym kowadełkiem – 1 poz. – 10 szt. zad. 48 – Stapler liniowy tnący z nożem + ładunki – 4 poz. – w różnej ilości asort. zad. 49 – Stapler liniowy z łamaną głowicą –Reticulator – 1 poz. – 3 szt. zad. 50 – Ładunki do staplerów – 5 poz. – w różnej ilości asort.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń - określonych załącznikami nr 2 i 3 do SIWZ - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w ramach oferty należy złożyć następujące dokumenty. 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / kosztorys i opis przedmiotu zamówienia/ – na jedno dowolne zadanie lub dowolną ilość zadań. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ). Dokumenty jn. - a odnoszące się do przedmiotu zamówienia w danym zadaniu, na które wykonawca składa ofertę. W przypadku wątpliwości co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek bez obciążania zamawiającego kosztami za dostarczone próbki, katalogi / prospekty.Każde opakowanie jednostkowe / zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać: a. opis w języku polskim, b. termin ważności produktu, c. znak CE. Deklaracja zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2017 poz. 211)– dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem – w przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.Termin ważności asortymentu będzie nie krótszy niż 12 miesięcy przed jego upływem licząc od daty dostawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach