Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko ogłasza przetarg
- Adres: 81-759 Sopot, ul. Grunwaldzka 1-3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5557528
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko
ul. Grunwaldzka 1-3 1-3
81-759 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 5557528
REGON: 19258779500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET 1- STRZYKAWKI CPV - 33141310-6 6 pozycji: łącznie 167 opak., 170 szt. PAKIET 2 - IGŁY MEDYCZNE, KANIULE* CPV - 33141320-9, 33141220-8 13 pozycji: łącznie 337 opak., 750 szt., PAKIET 3- KANIULE CPV - 33141220-8 6 pozycji: łącznie 1 655 szt. PAKIET 4 - URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI* CPV 33194000-6 4 pozycje: łącznie 2 490 szt. PAKIET 5 - PRODUKTY Z DREWNA CIĘTEGO CPV 03419100-1 1 pozycja: łącznie 6 000 szt. PAKIET 6 - CEWNIKI CPV 33141200-2, WORKI DO CEWNIKÓW CPV 33141210-5 7 pozycji: łącznie 254 szt. PAKIET 7 - PAPIER FOTOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA CPV 22993000-7, CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE CPV 33694000-1, 33751000-9 8 pozycji: łącznie 825 rol., 424 opak. PAKIET 8 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE CPV 33141420-0 4 pozycje: łącznie 350 par, 630 opak. PAKIET 9 - JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0 2 pozycje: łącznie 2 opak. PAKIET 10 - URZĄDZENIA MEDYCZNE CPV 33100000-1, SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE CPV 33141411-4, PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH CPV 19520000-7, ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW CPV 33141624-0 16 pozycji: łącznie 73 654 szt. PAKIET 11 - WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (RÓŻNE WYROBY WŁÓKIENNICZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH), PODKŁADY MEDYCZNE I DOZOWNIK NA PODKŁADY MEDYCZNE CPV 39525000-8 7 pozycji: łącznie 17 622 szt. PAKIET 12 - TERMOMETRY CPV 38412000-6, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0, BATERIE CPV 31420000-6 4 pozycje: łącznie 110 szt., 50 opak. PAKIET 13 - MASKI TLENOWE CPV 33157110-9 3 pozycje: łącznie 54 szt. PAKIET 14 - WAGI ELEKTRONICZNE CPV 38311000-8 1 pozycja: łącznie 2 szt., PAKIET 15 - ELEKTRODY DO KARDIOMONITORA CPV 33123200-0 1 pozycja: łącznie 60 szt. PAKIET 16 - ELEKTRODY i GŁOWICE CPV 33123200-0, CPV 33158200-4 3 pozycje: łącznie 45 opak., 1 szt. PAKIET 17 - URZĄDZENIA DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ CPV 33157000-51 4 pozycje: łącznie 131 szt. PAKIET 18 - JEDNORAZOWE ZESTAWY LARYNGOLOGICZNE CPV 33141620-2 2 pozycje: łącznie 610 szt. PAKIET 19 - DRABINKI PRZYŁÓŻKOWE CPV 33100000-1 1 pozycja: łącznie 2 szt. PAKIET 20 - SPIROMETR CPV 33100000-1 1 pozycja: łącznie 1 szt. PAKIET 21 - FILTRY DO LAMPY SOLLUX CPV 33100000-1 2 pozycje: łącznie 12 szt. * Zamawiający wymaga dostarczenia próbek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium - nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniających wykonanie zamówienia; c) posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.1. a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.a) oraz wykazu usług potwierdzającego należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.b), Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.c), Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.2. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdziale IV SIWZ na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie /np. referencje/ - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 6. wypełnione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 7. W przypadku gdy dany oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. 8. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9. wypełnionego FORMULARZA OFERTOWO - CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 10. wykazu próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 5 (dot. PAKIETU nr 2 i PAKIETU nr 4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, dozowników, serwet operacyjnych, oleju w sprayu, strzygarki chirurgicznej, fartuchów chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, leków , dozowników, serwet operacyjnych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych dla UCK w Gdańsku
Dodano: 2014-09-30 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2014-02-11 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2013-01-14 - PN-209/89/2011/Sprzęt medyczny
Dodano: 2011-11-24 - PCZ/17/2010
Dodano: 2010-11-19