Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(012)6524347 , fax. +48(012)2621335
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
    dr. J. Babińskiego 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(012)6524347, fax. +48(012)2621335
    REGON: 000298554
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego w sześciu pakietach, zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1A -1F do SIWZ, stanowiących formularze cenowe: a) Pakiet I - Drobny sprzęt medyczny, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A do SIWZ; b) Pakiet II – Drobny sprzęt medyczny, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1B do SIWZ; c) Pakiet III – Drobny sprzęt medyczny - rękawice, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1C do SIWZ; d) Pakiet IV- Drobny sprzęt medyczny - kaniule dożylne, zastawki dostępu bezigłowego i przyrządy typu minispike, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1D do SIWZ; e) Pakiet V – Drobny sprzęt medyczny - kieliszki, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1E do SIWZ; f) Pakiet VI – Drobny sprzęt medyczny - ciśnieniomierze, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1F do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część stanowią pakiety wg. podziału powyżej. 3) W formularzach cenowych Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdej pozycji: numer katalogowy, nazwę producenta/kraj i nazwę handlową oferowanego produktu, zgodnie z wymaganiami wynikającymi z poszczególnego formularza cenowego. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę złożoną na produkt o takim samym składzie chemicznym, o takim samym lub lepszym spektrum działania, w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. 5) Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6) Dostarczane produkty muszą być nowe, nie użytkowane i oznakowane zgodnie z obowiązującą normą. 7) Rękojmia: a) dla drobnego sprzętu medycznego dostarczonego na podstawie zamówienia cząstkowego (z zastrzeżeniem pkt. b i c) – wynosi 12 miesięcy, liczonych od dnia dostarczenia Zamawiającemu produktu; b) dla drobnego sprzętu medycznego dostarczonego w ramach pozycji 41 załącznika nr 1B do SIWZ (Pakiet II) – wynosi 24 miesiące, liczone od daty dostarczenia Zamawiającemu produktu, zgodnie z zamówieniem cząstkowym; c) dla drobnego sprzętu medycznego dostarczonego w ramach pakietu VI (załącznik nr 1F do SIWZ) – gwarancja kalibracji wynosi minimum 60 miesięcy i gwarancja na mankiet wynosi minimum 36 miesięcy - liczonych od daty dostarczenia Zamawiającemu produktu, zgodnie z zamówieniem cząstkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium dla poszczególnych pakietów wynosi: Pakiet I – 800,00 zł Pakiet II – 600,00 zł Pakiet III – 2 500,00 zł Pakiet IV – 500,00 zł Pakiet V – 600,00 zł. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 w dniu 19.02.2017r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach