Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej leków cytotoksycznych oraz odzieży i wyrobów medycznych do przygotowywania leków w dawkach indywidualnych w Pracowni Leku Cytotoksycznego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej leków cytotoksycznych oraz odzieży i wyrobów medycznych do przygotowywania leków w dawkach indywidualnych w Pracowni Leku Cytotoksycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej leków cytostatycznych, wyrobów medycznych i środków ochrony osobistej na potrzeby przygotowywania leków w dawkach dziennych w Pracowni Leku Cytostatycznego SPZOZ w Wieluniu SP ZOZ w Wieluniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części ( pakietów) wyszczególnionych poniżej: Pakiet 1 Cytotoksyki Pakiet 2 Cytotoksyki Pakiet 3 Odzież medyczna Pakiet 4 Odzież medyczna Pakiet 5 Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków Pakiet 6 Cytotoksyki Pakiet 7 Wyroby medyczne do przygotowania cytotoksyków 2.Każde zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy lub ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. 3.Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do jednego z magazynów apteki szpitalnej SP ZOZ w Wieluniu, każdorazowo wskazany przez Zamawiającego. 4.Główne kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33652100-6, 33140000-3, 33199000-1. Szczegółowe kody CPV dla poszczególnych części zamówienia oraz poszczególnych pozycji - zawiera załącznik do SIWZ - Formularze asortymentowo- cenowe. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie ilościowo-asortymentowe zawiera Załącznik do SIWZ – Formularze asortymentowo-cenowe, wskazane ilości poszczególnych elementów zamówienia są szacunkowe . 6.Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ. 7.Wskazane w opisie przedmiotu (Formularze asortymentowo-cenowe) parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania Zamawiającego. Proponowane przez wykonawców leki wyroby medyczne nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne. 8.Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy międzynarodowej specyfiku, jego postaci oraz dawki jednostkowej, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Środki dezynfekcyjne stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych. 9.Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia w szczególności poniesione przez Zamawiającego lub innych użytkowników związane z: •nabyciem poprzez dostawy sukcesywne zgodnie z zasadami realizacji zamówienia określonymi w niniejszej dokumentacji, które stanowią jedyny czynnik kosztowy różnicujący oferty; •użytkowaniem , w szczególności zużyciem energii i innych zasobów – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem; •utrzymaniem – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem; •wycofaniem z eksploatacji, w szczególności kosztami zbierania i recyklingu – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z wycofaniem z eksploatacji ponieważ przedmiotem zamówienia są produkty zużywalne jednorazowego użytku, natomiast koszty utylizacji zużytych opakowań są dla Zamawiającego takie same, bez względu na Wykonawcę. 10.Zamawiający w załączniku do SIWZ ( formularze asortymentowo-cenowe) określił sposób pakowania. W przypadku zaoferowania innego sposobu pakowania Wykonawca musi wycenić zaproponowany sposób pakowania przy odpowiednim przeliczeniu z zaokrągleniem „ w górę” do pełnego opakowania. W wyżej opisanym przypadku Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie zmian w formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie „jednostka miary” oraz „ilość”. 11.Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w formularzach asortymentowo-cenowych, innych niż opisane w pkt 10 – pod rygorem odrzucenia oferty. 12.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza załączenie tłumaczenia etykiet, opisów czy ulotek na język polski. 13.Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiot zamówienia z krótszym terminem ważności wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. 14.Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych Kart Charakterystyki Produktu Leczniczego. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza złoży na wezwanie Zamawiającego kopie przedmiotowych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych dokumentów w formie elektronicznej na adres e-mail. 15.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w ilości po 1 szt. do każdej pozycji pakietu lub w ilości 1 szt. z wybranego rozmiaru, jeżeli w każdej pozycji będzie zaoferowany ten sam produkt ( dotyczy pakietu 3,4,5,7). Próbki asortymentu są dokumentem potwierdzającym spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ ( w rozumieniu przepisu art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp) oraz służą Zamawiającemu do przeprowadzenia prób użytkowych. Do złożenia próbek Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Próbki należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego pakietu i której pozycji pakietu dotyczy i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek. 16.Dostarczony towar musi być zaopatrzony w etykietę handlową w języku polskim. Każdy pojedynczy asortyment oraz opakowanie zbiorcze musi zawierać oznaczenia fabryczne: nazwę asortymentu, rozmiar, ilość w opakowaniu, datę produkcji lub serię, datę przydatności do użytku oraz nazwę i adres producenta. 17.W związku z posiadaniem przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu certyfikatu ISO 9001:2015, Wykonawców obowiązują wszystkie uregulowania prawne obowiązujące w tym zakresie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33652100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: •koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, lub • zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, lub •zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach