Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98300 Wieluń, ul. Szpitalna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
ul. Szpitalna 16
98300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
REGON: 31014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy do Apteki środków do mycia i dezynfekcji na potrzeby SPZOZ w Wieluniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Apteki środków do mycia i dezynfekcji skóry, narzędzi i powierzchni oraz substancji do receptury, opakowań do leków recepturowych na potrzeby SPZOZ w Wieluniu, w ilościach i asortymencie określonych w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części - zadań: ZADANIA nr 1 -4, 8 - Środki do dezynfekcji, ZADANIE nr 5-6 - Różne produkty lecznicze, ZADANIE nr 7 - Materiały medyczne – gaziki do dezynfekcji skóry, ZADANIE nr 9 - Opakowania do leku recepturowego. 2.Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z ustawą z dn. 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t. j. dz. U. z 2018 r., poz.122) lub ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. z 2017, poz. 211), lub innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zamawiający przed rozpoczęciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w przedmiotowym postępowaniu są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych 4.Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako spełniające minimalne wymagania zamawiającego. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako parametry minimalne. 5.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Dopuszcza się termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 6.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Dopuszcza się dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 7.Wymaga się przeprowadzenia w trakcie trwania umowy minimum dwóch szkoleń z personelem Zamawiającego na temat stosowania zaoferowanych środków do mycia i dezynfekcji (dotyczy Zadania nr 4). Tematyka do uzgodnienia z Zespołem Zakażeń Szpitalnych (pierwsze niezwłocznie po podpisaniu umowy, kolejne po upływie co najmniej pół roku od daty podpisania umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków do dezynfekcji
Dodano: 2023-08-17 - Dostawy środków do mycia i dezynfekcji oraz chemii basenowej dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa preparatów do dekontaminacji powierzchni oraz skóry i błon do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
Dodano: 2023-01-05 - Dostawa i zakup środków dezynfekujących na potrzeby PCM Sp. z.o.o.
Dodano: 2022-08-05 - Dostawa środka do dezynfekcji skóry a 5l
Dodano: 2022-02-17 - Zakup środków do dezynfekcji oraz ochrony indywidualnej dla pracowników Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz innych wydatków bieżących celem zapobiegania, przeciwdziałanie i zwalczania COVID-19.
Dodano: 2021-12-31 - Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami oraz rozładunkiem do magazynu Spec. Psych. ZOZ w Łodzi preparatów do dezynfekcji powierzchni.
Dodano: 2021-12-29 - Dostawa środka dezynfekcyjnego -sztuk 20
Dodano: 2021-12-28 - Płyn dezynfekujący 70 kanistrów po 5l.
Dodano: 2021-12-10