Miejski Zakład Komunikacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4835252 , fax. 077 4833591
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny
ul. Kozielska 2 2
47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 077 4835252, fax. 077 4833591
REGON: 53054008555209 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkk-kozle.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do magazynu Zamawiającego części zamiennych, akcesoriów oraz innych materiałów związanych z eksploatacją autobusów komunikacji miejskiej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Kędzierzynie - Koźlu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) za całość zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie złożonej oferty oraz załączonych do niej wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu szczegółowo określa rozdział VI SIWZ. 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zaakceptowany bez uwag i zastrzeżeń załączony do SIWZ wzór umowy na sukcesywne dostawy części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej w Kędzierzynie - Koźlu - w tym zawarte w niej warunki płatności - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (w tym pełnomocnictwo osób reprezentujących wspólników lub reprezentujących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy - w przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum). 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 - 8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy częściowej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkk-kozle.com.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 8/CZ-SAM/2016
Dodano: 2016-07-05 - 7/CZ-SAM/2015
Dodano: 2015-07-29 - 10/CZ-SAM/2014
Dodano: 2014-10-02 - 7/CZ-SAM/2014
Dodano: 2014-07-16 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Opolu Zadanie nr10 - Fiat Stilo
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Opolu Zadanie nr 9 - Opel Astra H
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Opolu Zadanie nr8 - Układ hamulcowy
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Opolu Zadanie nr. 7 - Filtry
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Opolu Zadanie nr 6 - Fiat Ducato
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów służbowych KWP w Opolu Zadanie nr 5 - Fiat Bravo
Dodano: 2013-02-18