Przetargi.pl
sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów mechanicznych

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 6145692000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów mechanicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy części zamiennych wymienionych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) według potrzeb oraz w ilościach określonych przez zamawiającego w oddzielnych zamówieniach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ tj. "formularz ofertowy" oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. "ogólne warunki umowy". 4.Części powinny być fabrycznie nowe, wysokiej jakości, z gwarancją określoną przez wykonawcę w formularzu ofertowym nie krótszą niż 12 miesięcy a dla akumulatorów 24 miesiące, liczoną od daty dostarczenia części lub podzespołu do magazynu czołgowo-samochodowego, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie wojskowych pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. Dostarczane części zamienne winny być każdorazowo zapakowane w oryginalne, fabryczne opakowania. 5. Wykonawca powinien na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć odpowiednie świadectwa jakości, potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych, określonych w normach jakościowych obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce. 6. Użyte przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej nr katalogowe wskazują wyłącznie na standard funkcjonalno – użytkowy i jakościowy wymagany dla niektórych wyrobów. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego, kompatybilnego ze sprzętem, dla którego jest on przeznaczony tzn: a) o podobnych parametrach jakościowych (wyroby nowe, nierenegowane, nienaprawiane, wolne od wad) b) o takich samych parametrach technicznych (wymiary, kompatybilność) c) o nie gorszych parametrach funkcjonalno-użytkowych, niż parametry wyrobów oznaczonych poszczególnymi numerami katalogowymi. 6.1. W przypadku dostarczania asortymentu równoważnego, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia producenta tych części, potwierdzającego ich jakość oraz standardy produkcyjne, określone przez producenta pojazdu. 6.2. W szczególnych przypadkach, np. zakończenia produkcji części przez producenta pojazdu, jak i braku występowania na rynku części równoważnych (zamienników) dopuszcza się zakup części regenerowanych, na oddzielne zamówienie (w takim przypadku część regenerowaną należy wycenić jako część oryginalną). Części regenerowane powinny posiadać gwarancję jakości na okres co najmniej 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. Termin realizacji zamówienia: Dostawa części zamiennych powinna być dokonywana każdorazowo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu czołgowo-samochodowego, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dni robocze w godz. 8:00 – 15:00 w terminie podanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej czas ten nie może przekroczyć maksymalnie 4 dni roboczych następujących po dniu złożenia pisemnego zamówienia, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Dostawa nastąpi na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w kontaktach roboczych 9. Forma płatności: 9.1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni ( dwudziestu jeden) od dnia każdorazowego otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT . Zapłata nastąpi w drodze przelewu bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wynikający z faktury. Za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 9.2. Rozliczenie będzie następowało na podstawie faktur częściowych VAT (załącznik do faktury stanowić będzie podpisany przez osoby upoważnione dokument WZ), wystawianych i doręczanych Zamawiającemu po dokonaniu każdorazowej dostawy części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach