Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy ciasta, pieczywa i artykułów spożywczych.

2 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-640 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 632 22 03 , fax. 0-42 632 22 74
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Dom Pomocy Społecznej
    ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 32
    90-640 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 632 22 03, fax. 0-42 632 22 74
    REGON: 00029588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 2dps.lodz@interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy ciasta, pieczywa i artykułów spożywczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ciasta, pieczywa i arytułów spożywczych wg części: Części 1 - sukcesywne dostawy ciasta w ilościach i asortymencie wymienionych w załączniku 2A do SIWZ; Część 2 - sukcesywne dostawy pieczywa w ilościach i asortymencie wymienionych w załączniku 2B do SIWZ; Część 3 - sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie wymienionych w załączniku 2C do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy ubiegają się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynnościoraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p 2) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. II.Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celupotwierdzenia spełnienia warunku z pkt I. 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku współnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) W celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I.2) wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ). Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane przez Pełnomocnika upowaznionego przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) W celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I.3) stosownie do treści & 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.Nr 87, poz.605) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 (Dz.U. Nr 188, poz.1155), zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz.1225 z 2006r. - Załącznik nr 4, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ, (- dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego ze względu na miejsce potwierdzenia działalności organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia niezwierzęcego, a w zakresie prouktów pochodzenia zwierzęcego wydanego przez Państwowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171, poz.1225) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień). d) stosownie do treści & 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U. Nr 87, poz.605) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 (Dz.U. Nr 188, poz.1155): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych łatności lub ubiegania sie o zamówienie. e) stosownie do treści & 2 ust.2 powołanego powyżej rozporządzenia Rady Ministrów, dokument o którym mowa powyżej w pkt I.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) stosownie do treści & 2 ust.3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach