Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, zestawów do aktywnego drenażu, zestawów medycznych jednokrotnego użytku (do biopsji wątroby, drenażu pęcherza moczowego, punkcji opłucnej, szynowania moczowodów, pomiaru OCŻ, drenażu przezskórnego metodą jednostopniową), aplikatorów do leków, pojemników do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, szpatułek, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, termometrów, ciśnieniomierzy, elektrod do EKG oraz żeli do USG, worków stomijnych, urostomijnych i pasty stomijnej, klipsów do laparoskopii i videolaparoskopii, szyn palcowych Zimmera, worków do zywienia pozajelitowego typu Nutrimix, sond do bezpiecznego żywienia dla noworodków, filtrów do gazu entonox, nebulizatorów typu Cirrus z zestawami do nebulizatora typu Cirrus, zestawów do pomp Medima, przyrządów z regulacją prędkości oraz zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Zyty 26
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
    REGON: 970773231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, zestawów do aktywnego drenażu, zestawów medycznych jednokrotnego użytku (do biopsji wątroby, drenażu pęcherza moczowego, punkcji opłucnej, szynowania moczowodów, pomiaru OCŻ, drenażu przezskórnego metodą jednostopniową), aplikatorów do leków, pojemników do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, szpatułek, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, termometrów, ciśnieniomierzy, elektrod do EKG oraz żeli do USG, worków stomijnych, urostomijnych i pasty stomijnej, klipsów do laparoskopii i videolaparoskopii, szyn palcowych Zimmera, worków do zywienia pozajelitowego typu Nutrimix, sond do bezpiecznego żywienia dla noworodków, filtrów do gazu entonox, nebulizatorów typu Cirrus z zestawami do nebulizatora typu Cirrus, zestawów do pomp Medima, przyrządów z regulacją prędkości oraz zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 17 zadań (części), tj.: Zadanie nr 1 Sukcesywne dostawy cewników i drenów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, butelek do odsysania ran, worków i woreczków do moczu, wieszaków do worków do moczu oraz zestawów do aktywnego drenażu. Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy pojemników do wycinków histopatologicznych, ostrz do skalpeli, ostrz z rękojeścią, szpatułek, kieliszków, tasiemek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, słojów i misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, termometrów, ciśnieniomierzy oraz tacek na leki. Zadanie nr 3 Sukcesywne dostawy elektrod dla noworodków, dzieci i dorosłych, elektrod do badań Holterowskich oraz żeli do USG. Zadanie nr 4 Sukcesywne dostawy zestawów do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową. Zadanie nr 5 Sukcesywne dostawy worków stomijnych, urostomijnych oraz pasty stomijnej. Zadanie nr 6 Sukcesywne dostawy ustników – filtrów do gazu entonox. Zadanie nr 7 Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych tytanowych i polimerowych do zabiegów laparoskopowych wraz z udostępnieniem klipsownic. Zadanie nr 8 Sukcesywne dostawy nebulizatorów typu Cirrus z rurką T do układu oddechowego z drenem oraz zestawów do nebulizatora typu Cirrus z maską dla dorosłych z drenem tlenowym. Zadanie nr 9 Sukcesywne dostawy szyn palcowych Zimmera. Zadanie nr 10 Sukcesywne dostawy sond do bezpiecznego żywienia dla noworodków. Zadanie nr 11 Sukcesywne dostawy myjek do mycia pacjentów. Zadanie nr 12 Sukcesywne dostawy worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix. Zadanie nr 13 Sukcesywne dostawy zestawów do pompy objętościowej Medima. Zadanie nr 14 Sukcesywne dostawy zestawów do punkcji opłucnej, zestawów do przezskórnej biopsji wątroby, zestawów do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, zestawów do pomiaru OCŻ oraz aplikatorów do pobierania lub wstrzykiwania leków. Zadanie nr 15 Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych tytanowych i polimerowych do zabiegów videolaparoskopowych wraz z udostępnieniem klipsownic. Zadanie nr 16 Sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości. Zadanie nr 17 Sukcesywne dostawy zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 4 650,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 825,00 PLN (słownie: osiemset dwadzieścia pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 220,00 PLN (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100), - dla zadania nr 5: 390,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 6: 95,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 7: 345,00 PLN (słownie: trzysta czterdzieści pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 8: 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100), - dla zadania nr 9: 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 10: 1 250,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 11: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100) - dla zadania nr 12: 65,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 13: 1 215,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście piętnaście złotych 00/100), - dla zadania nr 14: 885,00 PLN (słownie: osiemset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 15: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 16: 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach