Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-826 Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3709124 , fax. 052 3709125
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 19 19
85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3709124, fax. 052 3709125
REGON: 09235474600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej oraz odzieży i obuwia dla personelu szpitala - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej oraz odzieży i obuwia dla personelu szpitala , podział na 30 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie czego załączą dokumenty wymagane w pkt 5.1.1., SIWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3.SIWZ oraz dokumenty wymagane w pkt 5.1.2. SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub niewłaściwy dokument , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu. Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3. do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą - certyfikat lub świadectwo jakości lub karta techniczna tkaniny , z której wykonany jest przedmiot zamówienia - dotyczy grupy 1 ( poz. 1-4) , 2, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 18,19,20,21, 22, -Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami, o których mowa w Zał. nr 1 do SIWZ - dotyczy grup, w których zgodnie z Zał. nr 1 do SIWZ jest wymagana zgodność przedmiotu zamówienia z odpowiednimi normami -Kserokopia dokumentu - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93 poz. 896) i wymaganego dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej, w formie deklaracji zgodności CE.- jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy obłożeń szpitalnych oraz bielizny jednorazowego użytku dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa pieluchomajtek dla wcześniaków, noworodków i dzieci ;włókninowych fartuchów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2015-05-25 - Sukcesywne dostawy obłożeń szpitalnych oraz bielizny jednorazowego użytku
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa pieluch tetrowych; piżam, szlafroków, koszul nocnych, ręczników frotte, ściereczek do naczyń.
Dodano: 2015-03-06 - dostawy sukcesywne serwet, prześcieradeł, pokrowców i fartuchów barierowych wielorazowego użytku na okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-02-13 - Sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, bielizny szpitalnej, opatrunków przylepnych, plastrów i innych
Dodano: 2013-07-16 - sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku.
Dodano: 2012-03-28 - sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Dodano: 2012-02-24