Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2018 do 30.06.2019

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Szpitalna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8151524 , fax. 74 8151524 w. 18
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 3
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8151524, fax. 74 8151524 w. 18
    REGON: 96536400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2018 do 30.06.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2018 do 30.06.2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w Formularzach ofertowo-cenowych, które jako załącznik nr 1 do SIWZ stanowią integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy do całości przedmiotu zamówienia lub wybranej Części (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony druk, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V pkt 1 (załącznik nr 2 do SWIZ); 3) wypełniony druk stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. V pkt 1 i 2 (załącznik nr 3 do SWIZ); 4) wypełniony druk dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r., poz. 798 t.j. ze zm.- załącznik nr 4 do SWIZ) 5) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach