Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Horyńcu-Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, ul. Sobieskiego 8
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 631 30 15 , fax. 16 631 30 15
- Data zamieszczenia: 2014-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Horyńcu-Zdroju
ul. Sobieskiego 8 8
37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 16 631 30 15, fax. 16 631 30 15
REGON: 00066321000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.horyniec-zdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Horyńcu-zdroju na rok 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 30 000 EURO jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 SIWZ z podziałem na pakiety: - Pakiet Nr 1 - mięso, podroby i wędliny, - Pakiet Nr 2 - warzywa i owoce, - Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki, - Pakiet Nr 4 - mleko i nabiał, - Pakiet Nr 5 - pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie - Pakiet Nr 6 - wyroby garmażeryjne - świeże - Pakiet Nr 7 - pozostałe artykuły żywnościowe. - Pakiet Nr 8 - jaja świeże - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.horyniec-zdroj.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15