Zespół Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05102 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7755974, 775 47 18 , fax. 227 755 974
- Data zamieszczenia: 2016-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Szkolna 3
05102 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7755974, 775 47 18, fax. 227 755 974
REGON: 14152052300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2017 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2017 roku. CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na dziewięć odrębnych części: 1)Część 1: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5, 2)Część 2: Dostawa ryb – CPV – 15220000-6, 3)Część 3: Dostawa mrożonek – 15331170-9, 4)Część 4: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1, 5)Część 5: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 1510000-9, 6)Część 6: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6, 7)Część 7: Dostawa wyrobów garmażeryjnych – CPV – 15894200-3, 8)Część 8: Dostawa produktów mleczarskich – CPV – 15500000-3, 9)Część 9: Dostawa soków jednodniowych – CPV – 15321000-4. 3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4.Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części. 5.Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 do SIWZ. 6.Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 7.Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8.Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego – oddzielnie dla Przedszkola i Zespołu Szkół (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Szkolnej 3 (Zespół Szkół) oraz ul. Kopernika 82 (przedszkole) w Nowym Dworze Mazowieckim (budynki sąsiadujące ze sobą). Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 9.Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego – oddzielnie dla Przedszkola i Zespołu Szkół - w następujących przedziałach godzinowych: pieczywo (07:00-07:30), ryby (07:00-09:00), mrożonki (07:00-09:00), warzywa i owoce świeże (08:00-09:00), mięso i wędliny (07:00-07:30), produkty ogólnospożywcze (08:00-10:00), produkty mleczarskie (07:00-07:30), wyroby garmażeryjne (08:00-09:00), soki jednodniowe świeże (07:00-09:00). 10.Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
Dodano: 2024-06-13 - Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-25 - Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Siemiątkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
Dodano: 2024-02-16