Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Kołłątaja 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587759484
  • Data zamieszczenia: 2022-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Kołłątaja 9
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587759484
    REGON: 366212081
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.1. Jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – musi być zgodny z normami i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem dobrych praktyk produkcyjnych (GMP) dobrych praktyk higienicznych (GHP) oraz zasad systemu bezpieczeństwa żywności - systemu HACCP. Towar musi być pełnowartościowy. 2. Ilości artykułów spożywczych zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.W sytuacjach szczególnych, niezależnych od Zamawiającego, związanych np. z pandemią i decyzją o nauce zdalnej uczniów, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji z pełnego zakresu niezrealizowanych dostaw.3. Zamówienia będą składane przez poszczególne Szkoły lub Przedszkole telefonicznie lub e-mailem. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia (e-mailem) otrzymania zamówienia.Termin realizacji zamówienia do 48 godzin, od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez Szkoły lub Przedszkole, od poniedziałku do piątku na adres jednostek obsługiwanych w godzinach:od 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczewod 06.00 do 09.30 na adres: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 2 oraz ul. Południowa 6,Tczewod 06.00 do 08.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 8, Tczewod 06.00 do 07.00 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18,Tczewod 07.00 do 09.30 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a,Tczewod 06.00 do 09.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 70,Tczewod 06.00 do 07.00 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczewod 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12,Tczewod 06.00 do 07.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23,Tczewod 07.00 do 07.45 na adres: Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6,TczewZamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw w innych godzinach niż określone wyżej. Zgłoszenie zapotrzebowania przez jednostki w piątek lub święto, skutkuje dostawą w najbliższy dzień roboczy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez upoważnione osoby w Szkołach i Przedszkolu, w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj) 5. Zrealizowanie zamówienia oznacza:- dostarczenie zamówionego towaru do Szkoły lub Przedszkola,- dostarczenie faktury lub rachunku do w/w jednostek, potwierdzającego zgodność dostarczonego asortymentu według zamówienia.6. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczonego asortymentu, Zamawiający ma prawo:- nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty,- przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości asortymentu na dowodzie zapłaty.- w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość zgodną ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości asortymentu na dowodzie zapłaty.7. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe upoważnione osoby w Szkole i Przedszkolu mają prawo:- zobowiązać Wykonawcę do wymiany zakwestionowanego asortymentu w czasie 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego pocztą e-mail, a w razie nie spełnienia powyższego obowiązku, Zamawiający ma prawo zakupić przedmiotowy asortyment u innego Wykonawcy, a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę.- nie przyjąć zakwestionowanego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty. 8. O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji dostawy oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.9. Opakowania muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością , posiadać atest PZH na możliwość kontaktu z żywnością. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.1. Jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – musi być zgodny z normami i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem dobrych praktyk produkcyjnych (GMP) dobrych praktyk higienicznych (GHP) oraz zasad systemu bezpieczeństwa żywności - systemu HACCP. Towar musi być pełnowartościowy. 2. Ilości artykułów spożywczych zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości.W sytuacjach szczególnych, niezależnych od Zamawiającego, związanych np. z pandemią i decyzją o nauce zdalnej uczniów, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji z pełnego zakresu niezrealizowanych dostaw.3. Zamówienia będą składane przez poszczególne Szkoły lub Przedszkole telefonicznie lub e-mailem. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia (e-mailem) otrzymania zamówienia.Termin realizacji zamówienia do 48 godzin, od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez Szkoły lub Przedszkole, od poniedziałku do piątku na adres jednostek obsługiwanych w godzinach:od 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczewod 06.00 do 09.30 na adres: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 2 oraz ul. Południowa 6,Tczewod 06.00 do 08.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 8, Tczewod 06.00 do 07.00 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18,Tczewod 07.00 do 09.30 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a,Tczewod 06.00 do 09.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 70,Tczewod 06.00 do 07.00 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczewod 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12,Tczewod 06.00 do 07.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23,Tczewod 07.00 do 07.45 na adres: Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6,TczewZamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw w innych godzinach niż określone wyżej. Zgłoszenie zapotrzebowania przez jednostki w piątek lub święto, skutkuje dostawą w najbliższy dzień roboczy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez upoważnione osoby w Szkołach i Przedszkolu, w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj) 5. Zrealizowanie zamówienia oznacza:- dostarczenie zamówionego towaru do Szkoły lub Przedszkola,- dostarczenie faktury lub rachunku do w/w jednostek, potwierdzającego zgodność dostarczonego asortymentu według zamówienia.6. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczonego asortymentu, Zamawiający ma prawo:- nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty,- przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości asortymentu na dowodzie zapłaty.- w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość zgodną ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości asortymentu na dowodzie zapłaty.7. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe upoważnione osoby w Szkole i Przedszkolu mają prawo:- zobowiązać Wykonawcę do wymiany zakwestionowanego asortymentu w czasie 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego pocztą e-mail, a w razie nie spełnienia powyższego obowiązku, Zamawiający ma prawo zakupić przedmiotowy asortyment u innego Wykonawcy, a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę.- nie przyjąć zakwestionowanego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty. 8. O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji dostawy oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.9. Opakowania muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością , posiadać atest PZH na możliwość kontaktu z żywnością. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.1. Jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – musi być zgodny z normami i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem dobrych praktyk produkcyjnych (GMP) dobrych praktyk higienicznych (GHP) oraz zasad systemu bezpieczeństwa żywności - systemu HACCP. Towar musi być pełnowartościowy. 2. Ilości artykułów spożywczych zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia są zbliżonymi ilościami do planowanych potrzeb, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 60% jego wartości. W sytuacjach szczególnych, niezależnych od Zamawiającego, związanych np. z pandemią i decyzją o nauce zdalnej uczniów, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji z pełnego zakresu niezrealizowanych dostaw.3. Zamówienia będą składane przez poszczególne Szkoły lub Przedszkole telefonicznie lub e-mailem. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia (e-mailem) otrzymania zamówienia.Termin realizacji zamówienia do 48 godzin, od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez Szkoły lub Przedszkole, od poniedziałku do piątku na adres jednostek obsługiwanych w godzinach:od 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczewod 06.00 do 09.30 na adres: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 2 oraz ul. Południowa 6,Tczewod 06.00 do 08.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 8, Tczewod 06.00 do 07.00 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18,Tczewod 07.00 do 09.30 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a,Tczewod 06.00 do 09.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 70,Tczewod 06.00 do 07.00 na adres:Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczewod 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12,Tczewod 06.00 do 07.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23,Tczewod 07.00 do 07.45 na adres: Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6,TczewZamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw w innych godzinach niż określone wyżej. Zgłoszenie zapotrzebowania przez jednostki w piątek lub święto, skutkuje dostawą w najbliższy dzień roboczy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez upoważnione osoby w Szkołach i Przedszkolu, w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj) 5. Zrealizowanie zamówienia oznacza:- dostarczenie zamówionego towaru do Szkoły lub Przedszkola,- dostarczenie faktury lub rachunku do w/w jednostek, potwierdzającego zgodność dostarczonego asortymentu według zamówienia.6. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczonego asortymentu, Zamawiający ma prawo:- nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty,- przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości asortymentu na dowodzie zapłaty.- w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość zgodną ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości asortymentu na dowodzie zapłaty.7. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe upoważnione osoby w Szkole i Przedszkolu mają prawo:- zobowiązać Wykonawcę do wymiany zakwestionowanego asortymentu w czasie 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego pocztą e-mail, a w razie nie spełnienia powyższego obowiązku, Zamawiający ma prawo zakupić przedmiotowy asortyment u innego Wykonawcy, a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę.- nie przyjąć zakwestionowanego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty. 8. O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji dostawy oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.9. Opakowania muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością , posiadać atest PZH na możliwość kontaktu z żywnością. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 w terminie do dnia 30.08.2022r. do godz. 08.30 (ostateczny termin wpływu środków na konto CUW), pod rygorem niedopuszczenia do uczestnictwa w przetargu. Wpłata wadium przez uczestnika przetargu jest równoznaczna z potwierdzeniem przez niego faktu zapoznania się ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i ich akceptacją. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach