Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 37 24 200 , fax. 34 37 24 250
- Data zamieszczenia: 2014-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 2
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 37 24 200, fax. 34 37 24 250
REGON: 00274129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.bip.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie. Szczegółowy wykaz asortymentu objętego przedmiotem zamówienia, określający rodzaj i ilość zamawianych artykułów spożywczych wraz z wymaganą gramaturą, zawiera formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Miejsce dostaw: Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie (ul. Jasnogórska 36, 42-200 Częstochowa) lub siedziba Zamawiającego (ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa) - w zależności od bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą co najmniej raz w miesiącu w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia następującego po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i we własnym zakresie, bezpośrednio do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do zapewnienia terminowych dostaw artykułów świeżych, o maksymalnym dla danego produktu terminie przydatności do spożycia i najwyższej jakości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru którejkolwiek z dostaw jej braków, obniżonej wartości lub jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie nie przekraczającym 24 godzin od pierwotnego terminu odbioru dostawy. Żywność objęta przedmiotem zamówienia musi znajdować się w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, gramaturze lub ilości j.m. (np. Sztuk) w opakowaniu, z wyłączeniem produktów kupowanych na wagę, które winny być zapakowane w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. Gramatura oferowanych artykułów spożywczych przy każdej dostawie nie może być mniejsza od gramatury określonej przez Zamawiającego. Wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający w przypadku czekolady bądź wyrobów czekoladowych nie dopuszcza produktów czekoladopodobnych. Przez produkt czekoladopodobny Zamawiający rozumie produkt cukierniczy, będący podobny w wyglądzie i smaku do czekolady, w którym tłuszcz kakaowy zastąpiono tłuszczem innych roślin. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z wymogami SIWZ, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszych ofert zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedłożenia próbek oferowanych artykułów spożywczych. Próbki muszą znajdować się w opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. W przypadku stwierdzenia, że któryś z oferowanych produktów nie spełnia wymagań SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Po zakończonym postępowaniu przetargowym przedłożone na wezwanie próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich wniosek, z wyłączeniem Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.bip.czestochowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-12 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla ZSP w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 1 - Artykuły spożywcze i Pakiet 7 - Jaja dla MP-3 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. - Pakiet 7 - Jaja dla MP-2 w Knurowie
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do czterech Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET IV
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET III
Dodano: 2016-06-15