WS SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, Chałubińskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (68)3882285, , fax. (68)3871281
- Data zamieszczenia: 2020-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WS SPZOZ
Chałubińskiego 7
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. (68)3882285, , fax. (68)3871281
REGON: 97077473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.5 do SIWZ. 2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wszystkie warunki podane w formularzu cenowym oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z jego przeznaczeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12 Inne oświadczenia i dokumenty. 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 -2.5 do SIWZ. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek w ilości po 5 sztuk z każdej z wymienionych pozycji: Pakiet 4- Pozycja 1 , 2 Nie dostarczenie wraz ofertą próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną