Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
- Data zamieszczenia: 2012-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sabinowska 62/64 62/64
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
REGON: 15012365700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup i sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1.1. Zadanie A - ARTYKUŁÓW BIUROWYCH; 1.2. Zadanie B - MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW. 2. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy, nieregenerowany i w pierwszym gatunku. 3. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia lub złożenia zamówienia faksem. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ. 4. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 5. Oznaczenie wg CPV: 30197630-1, 30197642-8, 30197644-2, 30190000-7, 30192000-1, 30195000-2, 30197000-6, 30199000-0, 30192112-9, 30192113-6, 30124300-7. 6. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 8. Dostawy realizowane będą w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbioru zużytych tonerów i tuszy z siedziby Zamawiającej, w ilości nie większej od ilości tonerów i tuszy dostarczonych. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę. 12. W zadaniu B zaoferowane towary muszą być oryginalne, wytworzone przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się oferowania produktów pochodzących z procesów regeneracji, napełniania itp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1.1. zadanie A - Artykuły biurowe - 800,00 zł (osiemset złotych 00/100); 1.2. zadanie B - Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów - 1500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa papieru offsetowego i kartonu dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa papieru offsetowego i do druku cyfrowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-18 - Zakup kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-07-28 - Zakup kopert z logo NFZ oraz papieru firmowego
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Dodano: 2015-04-13 - Dostawa papieru wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2015-03-19 - sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem papieru biurowego dla potrzeb urzędów górniczych
Dodano: 2015-01-15