Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg
- Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 735 11 25 , fax. +48 58 735 11 26
- Data zamieszczenia: 2012-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa
Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
81-451 Gdynia, woj. pomorskie
tel. +48 58 735 11 25, fax. +48 58 735 11 26
REGON: 19311273000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Gdyńskiego Centrum Innowacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Gdyńskiego Centrum Innowacji, zwanych dalej -towarem 2. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w ramach sukcesywnych dostaw, na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego 3.Szczegółowy wykaz towaru i jego ilości, w zakresie dotyczącym artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz - umowy stanowiącym Formularz Oferty (dalej jako zał.nr 1) 4.Zamawiający zastrzega, że ilości towaru, wskazane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze Umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w zał. nr 1. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu Oferty (zarówno mogą być większe, mniejsze lub nie wystąpić w ogóle), jednak łączna wartość Umowy nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny netto podanej w formularzu oferty powiększonej o obowiązujący w dniu wystawienia faktury podatek od towarów i usług VAT 6.Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do użytku zaoferowanych artykułów nie był krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, tuszy, bębnów - oryginalnych, zamienników, regenerowanych, kopert RTG, baterii
Dodano: 2016-07-27 - CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów administracyjno - biurowych do 6 WOG w Ustce w 2016 r.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu i artykułów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-05-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW KANCELARYJNO-BIUROWYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Dodano: 2016-04-11 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-04-07 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-24 - dostawę artykułów biurowych, papieru ksero oraz niszczarek
Dodano: 2016-01-19