Gmina Stoczek ogłasza przetarg
- Adres: 07-104 Stoczek, ul. Kosowska 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 691 90 20 , fax. 25 691 90 25
- Data zamieszczenia: 2011-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek
ul. Kosowska 5 5
07-104 Stoczek, woj. mazowieckie
tel. 25 691 90 20, fax. 25 691 90 25
REGON: 71158214400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i artystycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, artystycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ramach projektów Liczysz Ty, liczę Ja - bo wiedza to mój kapitał oraz Wyrównam swoje szanse i odniosę sukces współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostarczane art. winny być fabrycznie nowe. Na w/w zamówienie składają się następujące części: a)Zadanie/część nr 1 - Zakup materiałów biurowych i artystycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Liczysz Ty, liczę Ja - bo wiedza to mój kapitał. b)Zadanie/część nr 2 - Zakup materiałów biurowych i artystycznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Wyrównam swoje szanse i odniosę sukces. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych i artystycznych oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na części określa załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz wytworzone zgodnie z prawami patentowymi. Artykuły biurowe i artystyczne oraz materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stoczek.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23