Urząd Skarbowy w Bytomiu ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 92 92
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2810081 w 375
- Data zamieszczenia: 2013-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Bytomiu
ul. Wrocławska 92 92 92
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2810081 w 375 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Urzędu Skarbowego w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Urzędu Skarbowego w Bytomiu. Szczegółowy opis artykułów biurowych oraz ich szacunkowe ilości określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Dostarczane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, trwałe oraz opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 2. Towar będzie dostarczany do siedziby zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Zamawiający będzie zgłaszać zapotrzebowanie do wykonawcy za pomocą faksu lub telefonicznie. 4. Zamawiane artykuły biurowe będą dostarczane zgodnie ze zgłoszonym przez zamawiającego zapotrzebowaniem, transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione artykuły nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zapotrzebowania. 6. W przypadku, gdy wykonawca dostarczy nieodpowiednie jakościowo lub wadliwe artykuły biurowe, zobowiązany będzie do ich wymiany na towar nowy, o odpowiedniej jakości, wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za materiały równoważne uznaje się artykuły fabrycznie nowe, których jakość i parametry techniczne są takie same lub zbliżone do tych, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę artykułów biurowych równoważnych, w kosztorysie ofertowym w pozycjach 3-6, 8-9, 11, 15, 24-27, 30-31, 35-36, 42, 44, 46, 51-53, 61-62, 65, 69, 71-73, 76-77 należy zamieścić opis zaoferowanego artykułu równoważnego. 9. Ilości wskazane w opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, w związku z czym zamawiane i dostarczane sumarycznie ilości poszczególnych rodzajów artykułów biurowych mogą być mniejsze lub większe od określonych w kolumnie 4 poniższej tabeli, ale sumaryczna kwota do zapłaty nie może przekroczyć kwoty podanej w ofercie i umowie. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do zamówienia i odbioru towaru za pełną kwotę podaną w ofercie i umowie. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w kolumnie 4 tabeli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08