Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
- Data zamieszczenia: 2020-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
ul. Milionowa 14
93-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
REGON: 47223718500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w podziale na zakresy: 1) ZAKRES I - Materiały opatrunkowe - opaski, kompresy (zakres niepodzielny); 2) ZAKRES II - Materiały opatrunkowe - plastry, przylepce (zakres niepodzielny); 2) ZAKRES III - Inne materiały opatrunkowe (zakres podzielny); 3) ZAKRES IV – Nici syntetyczne plecione powlekane z powleczeniem antybakteryjnym (zakres niepodzielny); 4) ZAKRES V - Nici okulistyczne (zakres podzielny); 5) ZAKRES VI - Inne materiały medyczne (zakres podzielny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Apteki Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, tel. (42) 67-61-774 w. 112, faks.: (42) 676-17-85)) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 6.130,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 7 do SIWZ). 3) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w zał. nr 7 do SIWZ, tj. posiada wszystkie wymagane wartości parametrów technicznych (wg zał. nr 3 do SIWZ); 4) oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-09-03 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-27 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa specjalistycznych materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-12