Przetargi.pl
Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do pojazdów służbowych eksploatowanych w OCRM Opole

Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego ogłasza przetarg

  • Adres: Opole, ul. Mickiewicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 413 639 , fax. 774 413 645
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego
    ul. Mickiewicza 42404 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 413 639, fax. 774 413 645
    REGON: 29244500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do pojazdów służbowych eksploatowanych w OCRM Opole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych, tj. benzyny o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 oraz oleju napędowego do silników diesla całodobowo we wszystkie dni tygodnia do pojazdów Zamawiającego w sieci stacji paliw na obszarze działania OCRM obejmujący zasięgiem działania obszar Polski. 3.2 Maksymalne zapotrzebowanie w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:  olej napędowy (ON) odpowiedni do pory roku w ilości: 190 000 L  benzyna bezołowiowa (Pb95) w ilości : 2 000 L Wskazane zużycie paliw w SIWZ jest ilością szacunkową w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla deklarowanego wykorzystania ilości paliw w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia o realizację w/w ilości zapotrzebowanych paliw, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 1) Oferowane paliwa płynne muszą odpowiednio spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U z 2015 r., poz. 1680 ze zm.) oraz odpowiednio aktualnych norm PN-EN-590 (dla oleju napędowego), PN-EN-228 (dla benzyny bezołowiowej 95). W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.). w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia. 3.3 Zakupy paliw będą wykonywane na terenie województwa opolskiego i na terenie pozostałych województw w kraju. Zakup paliwa w ramach zawartej umowy dokonywany będzie na stacjach paliw należących do wykonawcy, jak również na stacjach paliw, z którym wykonawca podpisał stosowne umowy umożliwiające zamawiającemu dokonywanie zapłaty w formie bezgotówkowej z wykorzystaniem elektronicznych kart paliwowych. 3.4 Sprzedaż paliw będzie odbywać się na wskazanych stacjach paliw wyłącznie do zbiorników paliwowych pojazdów należących do Zamawiającego na podstawie wydanych kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. 1) Szacunkowa wielkość zapotrzebowania na elektroniczne karty paliwowe:  31 szt. w tym, minimum 1 szt. na okaziciela Szacunkowa wielkość zapotrzebowania na karty paliwowe wynika z aktualnego stanu wyposażenia zamawiającego w pojazdy służbowe oraz w agregat prądotwórczy. 3.5 Wymagany jest pełny monitoring transakcji - rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zawierać: numer karty, numer rejestracyjny pojazdu (w przypadku kart paliwowych obsługujących pojazdy OCRM w Opolu), datę, godzinę transakcji i miejsce, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto)., po uwzględnieniu oferowanego rabatu. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób. 3.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca od dnia rozpoczęcia realizacji umowy dysponował co najmniej 6 (sześcioma) stacjami paliw położonymi na terenie województwa opolskiego oraz co najmniej 1 (jedną) stacją paliw usytuowaną w każdym mieście wojewódzkim w zakresie obsługi Zamawiającego (realizacji przedmiotu umowy) , w tym: 1) Co najmniej 1 (jedną) stacją paliw położoną na terenie miasta Opola zlokalizowaną w odległości drogowej nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. 45-369 Opole, ul. Mickiewicza 2-4. czynną całą dobę we wszystkie dni tygodnia. 2) Co najmniej 5 (trzema) stacjami paliw położonymi na terenie województwa opolskiego w tym co najmniej jedną zlokalizowaną w odległości drogowej nie większej niż 10 km od wskazanej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (miejsc stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego) czynną całą dobę we wszystkie dni tygodnia: 1) Ozimek 46-040 ul. Częstochowska 31 2) Niemodlin 49-100 ul. Zamkowa 4 3) Dobrzeń Wielki 46-081 ul. Reymonta 2 4) Namysłów ul. Powstańców Śląskich 3 5) Wołczyn ul. Sienkiewicza 4a 6) Świerczów ul. Brzeska 28a (odległość usytuowania stacji paliw liczoną w jedną stronę najkrótszą drogą publiczną ). Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 221.000,00 Euro)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dokument o którym mowa w pkt. 5.3 ppkt. 2 jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów– Wykonawca składa jeżeli polega . wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach