Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ogłasza przetarg
- Adres: 35-322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 85 35 247 , fax. 17 85 07 864
- Data zamieszczenia: 2011-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4 4
35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 85 35 247, fax. 17 85 07 864
REGON: 18065160500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna sprzedaż wraz dostawą materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na rzecz Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w ilościach i rodzajach wskazanych w załącznikach nr 1a ,1b, 2a, 2b do SIWZ. Dostawa materiałów na adres: - dla materiałów określonych w załączniku nr 1a i 2a do SIWZ: 35-322 Rzeszów ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4, - dla materiałów określonych w załączniku nr 1b i 2b do SIWZ: Średnia Wieś 177, 38-604 Hoczew - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbcarpatia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa 2 kserokopiarek dla PRz.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa kserokopiarek dla PRz.
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w. 5pakietach.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-06-26 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i informatycznych, druków medycznych i kopert RTG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2013-12-19 - Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych
Dodano: 2013-12-13