Przetargi.pl
Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz Ośrodków Zamiejscowych w Bielsku - Białej i Częstochowie - ZKP-251/4/PNI/10

Izba Skarbowa w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2076000 , fax. 032 2076010
  • Data zamieszczenia: 2010-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Katowicach
    ul. Damrota 25 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2076000, fax. 032 2076010
    REGON: 00102123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz Ośrodków Zamiejscowych w Bielsku - Białej i Częstochowie - ZKP-251/4/PNI/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Izby Skarbowej w Katowicach oraz Ośrodków Zamiejscowych w Bielsku - Białej i Częstochowie w okresie trwania umowy. 2. Proponowane materiały biurowe i papiernicze powinny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o wysokiej jakości fabrycznie nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 3. Dostarczony towar powinien być wniesiony do magazynów Zamawiającego. 4. Ilości wskazane w załączniku nr 4 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do zamówienia i odbioru towaru za pełną kwotę podaną w ofercie i w umowie. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 4). 5. Materiały biurowe i papiernicze będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 6. Wielkość dostarczania każdej partii materiałów biurowych i papierniczych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe i papiernicze, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania do siedziby zamawiającego od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi wady uniemożliwiające użytkowanie dostarczonych produktów lub jeżeli wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań podanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Jeżeli towar dostarczany przez Wykonawcę nie będzie spełniał wymogów jakościowych a jego wadliwość będzie przekraczała 5% ilości jednorazowej dostawy danego towaru - Zamawiający może żądać, aby Wykonawca dostarczył w zamian towar jednego z producentów powołanego przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ jako przykład zamawianego towaru, uznanego przez Zamawiającego jako spełniający wymogi jakościowe i techniczne. 10. Zmiana producenta może nastąpić w czasie realizacji umowy za pisemnym porozumieniem stron, jeśli Wykonawca przedstawi korzystniejszą jakościowo ofertę innego producenta bez zmiany ceny jednostkowej brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach