Przetargi.pl
Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Strzebielinie Osiedlu

Zespół Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 84-220 Strzebielino Osiedle, Ul. M.C. Skłodowskiej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 676 25 91, , fax. 58 676 25 91
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny
    Ul. M.C. Skłodowskiej 1
    84-220 Strzebielino Osiedle, woj. pomorskie
    tel. 58 676 25 91, , fax. 58 676 25 91
    REGON: 36223059600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Strzebielinie Osiedlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Strzebielinie Osiedlu ul. M. C .Skłodowskiej 1 , podziałem na 7 części wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Część I zamówienia : Artykułu spożywcze , Część II zamówienia Warzywa , owoce świeże i kiszone , Część III zamówienia Mięsa , wędliny i produkty mięsne , Część IV zamówienia Drób i wyroby drobiarskie , Część V Mleko , przetwory mleczne i jaja , Część VI zamówienia Produkty mrożone , Część VII zamówienia Ryby mrożone , filety rybne , pozostałe produkty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz ofertowy asortymentowo - cenowy ( załącznik nr 4 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji . Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. Szacunkowa ilości oraz asortyment przedstawiony w załącznikach każdej z pozycji asortymentowej w czasie obowiązującej umowy może być zmniejszony odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego , Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych i odszkodowań z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty spożywcze, zgodnie z załącznikiem nr 4 Formularz Asortymentowo – Cenowy do SIWZ lub produkty równoważne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory organoleptyczne (smak, zapach , barwa , estetyka ,konsystencja ) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy mieć na uwadze, iż Zamawiający uzna takie produkty za równoważne jeżeli ich jakość /skład/aromat będą co najmniej na takim samym poziomie co produkty wskazane w SIWZ. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności, gramaturze. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosiła ilość jaką żąda Zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach). Po za tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające ze oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w okresie realizacji zamówienia z powodu wycofania produktu z produkcji przez producenta, zmiany gramatury lub nazwy produktu. Informację o zmianie gramatury przy zamówieniu należy uzgodnić telefonicznie. Asortyment który zostanie zaoferowany jako produkt równoważny należy wykazać na Arkuszu Załącznik nr 4 do SIWZ „Zmiana produktu zaoferowanego na równoważny ‘’ i dołączyć do faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia . Z tego tytułu Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne wobec Zamawiającego . Stosownie do potrzeb Zamawiającego , strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych artykułów spożywczych ( zmniejszenia ) np. w przypadku zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki .Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu umowy, jednakże nie więcej niż 40% wskazanych w załączniku do niniejszej umowy ilości bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zakładane ilości są orientacyjne przy założeniu normalnego funkcjonowania placówki , nie uwzględniającego klęsk żywiołowych, pandemii, epidemii oraz innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego mogących mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Ofertowy ( załącznik nr 1) ;wypełniony formularze ofertowe asortymentowo - cenowe ( załącznik nr 4 ) ; pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik ; lista podmiotów należącej do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym , że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 3 ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną