Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
- Data zamieszczenia: 2020-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
REGON: 12933300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywną dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych do wszystkich jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. A . zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do właściwych jednostek UAM wymienionych w załączniku umowy, koszt rozładunku i wniesienia. Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą poczty elektronicznej (imienna skrzynka mailowa), lub pisma dostarczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez osoby uprawnione. Osoby uprawnione do składania dyspozycji wymienione zostały w załączniku do umowy. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy, formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy), oświadczenie o podwykonawcach (jeśli dotyczy), zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, kserokopiarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2023 roku
Dodano: 2023-06-23 - Zakup i sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych z rozładunkiem i wniesieniem
Dodano: 2022-11-18 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych.
Dodano: 2021-03-11 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy papieru kserograficznego do jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2020-11-20 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2020-08-07 - Dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2020-07-29 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych wraz z rozładunkiem i wniesieniem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2020-01-27 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Dodano: 2020-01-24 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych.
Dodano: 2019-11-28 - Dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
Dodano: 2019-10-15