Przetargi.pl
sukcesywną dostawę produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie .

Dom Pomocy Społecznej w Warzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Warzyn 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 35 124 76 , fax. 0-52 35 19 498
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Warzynie
    ul. Warzyn 1 1
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 35 124 76, fax. 0-52 35 19 498
    REGON: 00137318600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywną dostawę produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie, ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15400000-2; 15500000-3; 15540000-5; 15551000-5; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. Na poszczególne partie dostawy zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5.Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2). 7.Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. 8.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 9.Wykonawca zobowiązany jest do: a)sukcesywnego dostarczanie przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach; b)dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP; c)dostarczanie towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko; d)dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego; e)dołączania do każdej dostawy faktury VAT; f)terminowego dostarczania zamówionych towarów 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 154000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach