Przetargi.pl
Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego

Miejski Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. Międzyzakładowa 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 311 12 16, 311 22 36 , fax. 034 311 12 16
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny
    ul. Międzyzakładowa 3 3
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 311 12 16, 311 22 36, fax. 034 311 12 16
    REGON: 00015622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-bip.pl/start/12750
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego w ilości : - olej napędowy ON w ilości - 68.000 litrów - benzyna bezołowiowa 95 w ilości - 2.400 litrów - skroplony gaz LPG - 3.700 litrów Wskazane powyżej wartości są prognozowanym, szacunkowym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Wskazane powyżej paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). 2. Dostawa w/w paliw polegać będzie na doraźnym, bezgotówkowym tankowaniu pojazdów należących do Zamawiającego na stacji paliw Dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający przedłoży Dostawcy (w dniu podpisana umowy) wykaz pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi, których Dostawca będzie dostarczał paliwo. 4. Paliwo do drobnego sprzętu (jak zagęszczarki, przecinarki, pilarki, kosiarki itp) tankowane będzie do kanistrów. 5. Wydawanie paliw będzie się odbywało na podstawie wystawionego dokumentu WZ 6. Dokument WZ wydawanych paliw sporządza oraz wpisu do niego dokonuje pracownik Stacji Paliw. 7. Dokument WZ wydawanych paliw będzie zawierać datę zakupu, ilość i rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko pobierającego kierowcy, podpis pobierającego, podpis pracownika Stacji Paliw. 8. Potwierdzeniem pobrania towaru będzie podpis pobierającego w dokumencie WZ wydanych paliw. 9. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Dostawcy cenę jaka obowiązuje na stacji Dostawcy w dniu tankowania paliwa do zbiornika pojazdu Zamawiającego pomniejszona o stały upust od każdego litra zakupionego paliwa po dziennej cenie sprzedaży zaoferowaną przez Dostawcę. 10. Podstawą zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie zbiorcza faktura VAT wystawiona przez Dostawcę dla Zamawiającego. 11. Dostawca zobowiązuje się do wystawiania zbiorczych faktur raz na miesiąc. Do faktury zostaną dołączone oryginały dokumentu WZ wydanych paliw. 12. Faktury płatne będą w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego na rachunek bankowy Dostawcy. 13. Z uwagi na specyficzny charakter zamówienia stacja paliw winna znajdować się w odległości maksimum 5 km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://e-bip.pl/start/12750
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach