Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg
- Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
ul. Nowa 1a 1a
42-793 Ciasna, woj. śląskie
tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
REGON: 15139841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zszp.ciasna@ interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywną dostawę opału do kotłowni administrowanych przez Zespół - Szkolno- Przedszkolny w Ciasnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa opału do kotłowni komunalnych administrowanych przez Zespół Szkolno- Przedszkolny w Ciasnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie są karani sądowo w związku z zamówieniami publicznymi, 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy na załączonym druku (załącznik nr 1). W przypadku składania ofert na kilka części (zadań), formularz ofertowy należy złożyć na każdą część oddzielnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami podatków podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne oraz nie był karany w związku z zamówieniami publicznymi (załącznik nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 i 24 ustawy ( załącznik Nr 3) 6. Parafowany przez osobę podpisującą ofertę wzór umowy - (załącznik nr 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zszp.ciasna@interia.pl oraz www.bazagmin.pl/bip_ciasna/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa węgla ekogroszku w ilości szacunkowej 200 ton workowanego do kotłowni budynków zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa miału węglowego - sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-06-20 - Zakup i dostawa węgla - 2 zadania.
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa węgla i koksu w okresie VIII - XII 2016 r.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. nr sprawy 8 / 8 PN / 2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa miału węglowego typu M II w ilości 1700 ton na sezon grzewczy 2016/2017 dla Ciepłowni Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa miału energetycznego wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa węgla eko-groszek
Dodano: 2016-01-14 - Sukcesywną dostawę opału do placówek oświatowych na terenie gminy Koszęcin na 2016 rok
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa węgla eko-groszek
Dodano: 2015-12-14