Przetargi.pl
sukcesywna dostawę artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety znak sprawy ZP/PN/14/10/EZPL

Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
  • Data zamieszczenia: 2010-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl FAX 071 368 9583
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawę artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety znak sprawy ZP/PN/14/10/EZPL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet Nr 1 - sukcesywna dostawa artykułów biurowych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa artykułów papierniczych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.2 Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 3.2.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 3.2.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 3.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie ulotek w języku polskim, zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytku informacje oraz instrukcje dotyczące przechowywania i magazynowania przedmiotu zamówienia jednorazowo, przy pierwszej dostawie, z zastrzeżeniem, że o każdej zmianie wpływającej na treść ulotki Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie poinformować o tym Zamawiającego. 3.2.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania oryginału faktury przy każdej dostawie. 3.2.5. Zapłata następować będzie na podstawie faktur, określających ilość faktycznie dostarczonego towaru, którego ceny jednostkowe określone będą w załączniku Nr 1 i/lub Nr 2. 3.2.6 W przypadku ukrytych wad towaru , powodujących nieprawidłowe użytkowanie drukarek i kserokopiarek, wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy ww. sprzętu , po uprzednim przedstawieniu przez zamawiającego ekspertyzy. 3.2.7 W przypadku dostawy papieru wadliwego, powodującego uszkodzenie sprzętu będącego na gwarancji producenta, który spowoduje utratę tej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania zamawiającemu sprzętu nowego, posiadającego takie same parametry co uszkodzony. 3.2.8 Zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę przelewem na jego konto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 2380,00 zł (dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet Nr 1: 1.500,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych), Pakiet Nr 2: 880,00 zł (osiemset osiemdziesiąt złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną