Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 00053078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego do obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa oleju opałowego do obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2.2. Wszystkie obiekty do których będzie dostarczany olej opałowy znajdują się na terenie Miasta i Gminy Piw-niczna-Zdrój. 2.3. W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (w temperaturze referencyjnej 15oC). 2.4. Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju opałowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju opałowego z dnia 27.11.2015 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 2.5. Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polskiej norme jakościowej PN-C- 96024:2011 dla gatunku L1 2.6.Opis wymogów Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia: L.p. Właściwości - wartości: 1 Gęstość w 15 °C, max. 860 kg/m3 2 Wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg 3 Temperatura zapłonu, min. 56°C 4 Lepkość kinematyczna w 20 °C, max. 6,00 mm2/s 5 Skład frakcyjny: - do 250 °C destyluje, max. - do 350 °C destyluje, min. 65% (V/V) 85% (V/V) 6 Temperatura płynięcia, max. -20°C 7 Pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m) 8 Zawartość siarki, max. 0,10% (m/m) 9 Zawartość wody, max. 200 mg/kg 10 Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg 11 Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01% (m/m) 12 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09.13.51.00-5 13 Barwa (wizualna) czerwona 2.7. Szczegółowa lista obiektów do których ma być dostarczany olej opałowy podana została w załączniku nr 7 do SIWZ. 2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw oleju opałowego do innych obiektów (nie wymienionych załącz-niku nr 7) w przypadku oddania do użytku takich obiektów w trakcie obowiązywania umowy bądź wykonania wymiany kotłowni na olejową w trakcie obowiązywania umowy. 2.9. Ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależna od zapotrzebowania w danym sezonie grzewczym. 2.10. Zamawiający informuje, iż w poprzednim sezonie grzewczym 2014/2015 zakupiono łącznie około 246 136 litrów oleju opałowego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie dostawy do 30% szacunkowej ilości litrów oleju opałowego. 2.11. Dostawy opału realizowane będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez zarządców poszczególnych obiektów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przy czym zamawiający zastrzega, iż maksymalny dopuszczalny przez zamawiającego termin realizacji dostawy wynosi 2 dni (od chwili złożenia zamówienia) 2.12. Według danych od osób zarządzających poszczególnymi placówkami, pojemności zbiorników na olej opa-łowy w tych placówkach wynoszą tyle, ile maksymalna przewidywana wielkość jednorazowej dostawy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz). Zamawiający przewiduje rozładunek oleju opałowego z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 2.13. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik pra-widłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość opału. 2.14. Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami. 2.15. W trakcie realizacji zamówienia, cena za opał nie będzie podlegała waloryzacji. 2.16. Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego. 2.17. Dostawy do placówek objętych zamówieniem nie będą łączone, każda placówka zamawia opał indywidu-alnie, zgodnie z aktualnymi potrzebami, mogą jednak wystąpić sytuacje zamówienia opału w tym samym czasie przez więcej niż jedną placówkę. 2.18. Dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy ( tj. dla ustawy Dz.U. 1951 Nr 4 poz. 28) 2.19. Dostawy realizowane mają być w godzinach od 8.00 do 14.00, dokładne godziny Wykonawca powinien ustalić z odbiorcą telefonicznie. 2.20. Zamawiający wymaga by faktury za opał były dostarczane w formie papierowej. 2.21. Zamawiający w celu kontroli jakości dostarczanego opału, zastrzega sobie możliwość niezapowiedzianego pobierania próbek dostarczonego opału oraz przekazania ich do analizy (w obecności Wykonawcy), zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 3170. 2.22. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualny certyfikat jakości oleju opałowego. 2.23. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest dołączyć do faktury druk oświadczenia, że nabywany olej opałowy przeznaczony jest do celów opałowych. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma od-powiadać dokumentacji przetargowej. 2.24. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych rosz-czeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści siwz., 2.25 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: przedmiot główny: 09.13.51.00-5 - Olej opałowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 8 000,00 zł ( słownie; osiem tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium - Sukcesywna dostawa oleju opałowego do obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 09.12.2015r Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego; 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie; 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specy-fikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela; 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wyko-nawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy; 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość kary umownej-zwłoki w wykonywaniu pracy w % całej kwoty zadania- zgodnie z SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl, baner BIP

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach