Miejski Zespół Żłobków w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-411 Lublin, Wolska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814664991 , fax. 814664991
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Wolska 5
20-411 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814664991, fax. 814664991
REGON: 43091020300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zlobki.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Scentralizowana Jednostka Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie w okresie od podpisania umowy – do grudnia 2020r.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15610000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia minimalne wymagania odnośnie powyższego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają zgłoszenie właściwemu organowi (tj. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno –Spożywczych, Inspekcja Sanitarna), podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2019 poz. 2178 ze zm.) o ile wynika to z przepisów prawa, b) posiadają dla poszczególnych zadań (części) zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252 ze zm.), albo posiadają zgłoszoną działalność rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. z 2019r. poz. 824 ze zm.) o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, c) w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności określonej w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawem obowiązującym w danym państwie, o ile wymagają tego przepisy prawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną