Przedszkole Samorządowe nr 32 "Bajkowe Miasteczko" w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15337 Białystok, ul. Kazimierza Pułaskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 663 34 45 , fax. 85 663 39 38
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe nr 32 "Bajkowe Miasteczko" w Białymstoku
ul. Kazimierza Pułaskiego 55
15337 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 663 34 45, fax. 85 663 39 38
REGON: 20040800200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajkowemiasteczko.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki przedszkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki przedszkolnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. 4. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Dostawy odbywać się będą po uprzednim zamówieniu telefonicznym lub zamówieniu przesłanym faksem dokonanym przez Zamawiającego. Towar należy dostarczać w dni robocze od godz. 6:00 do godz. 7:30 we wskazanym przez Zamawiającego dniu, produkty mleczne oraz pieczywo codziennie w dni robocze w godzinach 4:30- 6:00. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, ważną datę przydatności do spożycia. Mięso i wędliny powinny być świeże, nie mrożone, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin, codziennie lub na każde zamówienie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym, będącym przedmiotem zamówienia. 9. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 10. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS. 11. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 13. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.) 14. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 15. Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Posiadania wiedzy i doświadczenia. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 P.z.p. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Lidera do reprezentowania w postępowaniu, załączając do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt.2, niniejszego rozdziału musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki, o których mowa w pkt.1 niniejszego rozdziału wykonawcy mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 44 im. Stanisława Moniuszki w Białymstoku
Dodano: 2024-07-05 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 20 im. gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku
Dodano: 2024-06-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
Dodano: 2024-06-13 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-28 - „Dostawa warzyw, owoców i jaj do Przedszkola nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-24 - „Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-28