Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.

Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino 44
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Pod Otomino 44
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    REGON: 220793020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.2. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 5 do SWZ3. Ilość przedmiotu zamówienia została podana szacunkowo na okres 24 miesięcy. O ilości zapotrzebowania na dostawę poszczególnych znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określają aktualne potrzeby remontowe, inwestycyjne lub zlecenia Gminy Żukowo na ustawienie lub modyfikacje znaków. 4. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30%,2) zmiany ilości materiałów w poszczególnych asortymentach przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,3) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%.5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 4, w tym:1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za asortyment danego rodzaju,2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.6. Ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę.7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach