Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa zaworów i baterii oraz materiałów instalacyjnych miedzianych,stalowych i PCW do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM - 2 Części

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
    REGON: 12933300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa zaworów i baterii oraz materiałów instalacyjnych miedzianych,stalowych i PCW do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM - 2 Części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zaworów i baterii oraz materiałów instalacyjnych miedzianych, stalowych i PCW do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM – zamówienie zostało podzielone na 2 Części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: Sukcesywna dostawa zaworów i baterii do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM. Część 2: Sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych miedzianych, stalowych i PCW do Warsztatów Konserwacyjno-Naprawczych, magazynu głównego oraz jednostek organizacyjnych UAM. • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 2 do SIWZ. • Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 7 do SIWZ). • Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. • Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu, rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia. • Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie na własny koszt i ryzyko do: - Warsztatów Konserwacyjno – Naprawczych, ul. Grunwaldzka 6, Poznań - Magazynu Głównego, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań - Innych jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ • Częściowe zamówienia będą realizowane na podstawie jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osoby uprawnionej przez Zamawiającego, składany za pomocą pisma, poczty elektronicznej lub faxu przez osoby uprawnione wymienione w umowie. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele. Termin realizacji dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. • Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wpisać jego producenta, nazwę i symbol produktu w formularzu cenowym w odpowiedniej kolumnie, oraz załączyć do oferty karty charakterystyki towaru pochodzące od producenta. z wyraźnym wskazaniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy. Na podstawie dołączonego do oferty opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. Opis techniczny na opakowaniu musi być zgodny z kartą charakterystyki. W przypadku gdy kolumna dot. asortymentu równoważnego pozostanie pusta lub przekreślona, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment wskazany w kolumnie „opis przedmiotu zamówienia” i będzie takiego wymagał w trakcie realizacji umowy. • Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:  odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,  musi być fabrycznie nowy,  musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. • Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44160000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), Część 2 - 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach