Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
pl. Hirszfelda 12 12
53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
REGON: 00029009600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 30 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 30. -WATA CELULOZOWA W PŁATACH BIELONA -6 650,00 kg -WATA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANO-WISKOZOWA -107,00 kg -GAZA BAWEŁNIANA 13-nitkowa o szer. 90 cm -13 500,00 mb -KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał.8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm 1 300 000,00 szt -KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał.8 warstwowe wym.10cm*10cm- 1 200 000,00 szt -KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał.8 warstwowe wym.5cm*5cm- 1 009 000,00szt -SERWETA OPERACYJNA wym 45*45cm 20 nitkowa 4 warst ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką -27 000,00 szt -TUPFERY GAZOWE KULE 20*20cm ze znacznikiem radiacyjnym -10 000,00 szt -TUPFERY GAZOWE FASOLA 15*15cm-37 000,00 szt -TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL-6 640,00 szt -OPASKA ELASTYCZNA .TK Z ZAPINKĄ wym 4 m *15 cm w stanie rozciągniętym 3 824,00 szt -OPASKA DZIANA PODTRZYMUJĄCA wym 4 m*10cm-14 610,00 szt -OPASKA DZIANA PODTRZYMUJĄCA wym 4 m*15cm- 5 020,00 szt -OPASKA DZIANA PODTRZYMUJĄCA wym 4 m*5cm -18 800,00 szt -PLASTER HYPOALERGICZNY DO OPATRYWANIA MAŁYCH RAN -19 700,00 szt -PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM ,JAŁOWY wym 10cm*10cm - 14 950,00 szt -PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM ,JAŁOWY wym 10cm*15cm- 15 090,00 szt -PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM ,JAŁOWY wym 10cm*20cm - 15 160,00 szt -PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM , JAŁOWY wym 10cm*25cm - 17 320,00 szt -PLASTER HYPOALERGICZNY NA TK. Z JEDWABIU, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK Szer.25 mm x 9.14m - 39 340,00 mb -PLASTER HYPOALERGICZNY NA TKANINIE szer.25 mm-1 270,00 mb -PLASTER HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE ,ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK szer.25 mm -104 525,00 mb -PLASTER Z OPATRUNKIEM NA WŁÓKNINIE szer .8cm -1 530,00 mb -PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE szer.10cm -5 610,00 mb -PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE szer.15cm -3 030,00 mb -PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE szer.20cm -3 140,00 mb -SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego -7 125,00 mb -SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego -2 900,00 mb -FOLIA OPERACYJNA samoprzylepna o wym.całkowitym 40*42 cm-500,00 szt -TUPFERY GAZOWE KULE 20 *20cm -44 000,00 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 4.090,00 zł (cztery tysiące dziewięćdziesiąt zł 00/100). Wadium na poszczególne pozycje wynosi: Pozycja 1 - 700 zł Pozycja 16 - 60 zł Pozycja 2 - 20 zł Pozycja 17 - 80 zł Pozycja 3 -80 zł Pozycja 18 - 150 zł Pozycja 4 - 500 zł Pozycja 19 - 200 zł Pozycja 5 - 700 zł Pozycja 20 - 150 zł Pozycja 6 - 200 zł Pozycja 21 - 10 zł Pozycja 7 - 300 zł Pozycja 22- 200 zł Pozycja 8 - 30 zł Pozycja 23 - 30 zł Pozycja 9 - 40 zł Pozycja 24 - 50 zł Pozycja 10 - 20 zł Pozycja 25 - 50 zł Pozycja 11 - 90 zł Pozycja 26 - 50 zł Pozycja 12 - 60 zł Pozycja 27 - 60 zł Pozycja 13 - 30 zł Pozycja 28 - 30zł Pozycja 14 - 50 zł Pozycja 29 - 50 zł Pozycja 15 - 40 zł Pozycja 30 - 60 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 2.1 pkt.1.1, 1.2, 1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-08 - PN 46/16 - dostawa opatrunków specjalistycznych przeciw odleżynom
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-23 - BZP.3810.41.2016.KB
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-04 - BZP.3810.26.2016.JU
Dodano: 2016-03-25 - ZP/PN/2016/18 - opatrunki podciśnieniowe, opaski gipsowe
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla wszystkich oddziałów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - dogrywka + wyczerpanie; USK/DZP/PN-213/2015
Dodano: 2016-01-22