Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 83-100 Tczew, ul. Czatkowska 2e
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5316466 , fax. 058 5315729
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
ul. Czatkowska 2e 2e
83-100 Tczew, woj. pomorskie
tel. 058 5316466, fax. 058 5315729
REGON: 19004761700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.01.2010 do 31.03.2010 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.01.2010 do 31.03.2010 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton o następujących parametrach: - NaCl w suchej masie - min. 96,0% - H2O - max. 2,5% - SO4-2 - max. 4,0% - K4Fe(CN)6 - max. 30 mg/kg UWAGA: Sól dostarczana luzem. Ilość dostaw: ok. 20. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.3 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 3) Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, to znaczy: przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 5 do SIWZ określonego w pkt. I.6.9 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać razem. 4) Wypełnić druk FORMULARZ OFERTOWY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg podanych informacji w dokumencie będącym dodatkiem nr 1 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać razem. 5) Dołączyć wypełniony i zaparafowany projekt umowy. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać razem. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) według dodatku nr 3 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianych prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6) Doświadczenie zawodowe według dodatku nr 5 do SIWZ - przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć wspólnie. 7) Wypełniona i zaparafowana umowa - według dodatku nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kamiennej soli drogowej na potrzeby ZUD
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa soli tabletkowanej do stacji uzdatniania wody
Dodano: 2013-10-21 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG ORAZ DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZUD 20122013
Dodano: 2012-09-05 - Sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.11.2010 do 31.03.2011 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton.
Dodano: 2010-09-13