Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych dla stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku

Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 21045 Świdnik, ul. Szkolna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 512 671 , fax. 817 591 153
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego
    ul. Szkolna 1
    21045 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 512 671, fax. 817 591 153
    REGON: 3726200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcez.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych dla stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych dla stołówki Internatu Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku według poniższego wykazu: Pakiet I: Pieczywo (CPV: 15810000-9), Pakiet II: Artykuły spożywcze (CPV: 15000000-8), Pakiet III: Mięso wieprzowe i produkty mięsno-wędliniarskie (CPV:15100000-9), Pakiet IV: Drób i produkty drobiowe (świeże) (CPV: 15112000-6), Pakiet V: Warzywa i owoce (CPV: 15330000-0, 01131321-0), Pakiet VI: Ziemniaki (CPV: 01112100-6), Pakiet VII: Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3), Pakiet VIII:Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki warzywne i owocowe (CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1), Pakiet IX: Jaja (CPV: 01242000-5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem produktów i ich ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.pcez.pl. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego przez Zamawiającego intendenta transportem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 600 do 1400. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zamówienia (jednostkowego), z tym że dostawy artykułów mleczarskich powinny odbywać się w godz. od 6:00 do 10:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć kosztorys ofertowy - na poszczególne części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach