Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji wewnętrznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji wewnętrznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji wewnętrznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej roletami. Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć realizację zamówień etapami w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie indywidualnych zamówień składanych przez przedstawiciela Zamawiającego wymienionego w § 11 ust. 2 załącznika nr 5 do SIWZ (projekt umowy). Szczegółowy opis rolet oraz ich ilości (w metrach kwadratowych) przedstawione są w formularzu przedmiotowo cenowym - załącznik nr 2 (do SIWZ) Miejscem dostawy rolet będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Łączyna (gmina Stężyca) i Helu. Adresy i miejsca dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.ug.edu.pl - zgodnie ze strukturą organizacyjną. Dostawy rolet będą odbywać się sukcesywnie, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w pkt. 7. Termin realizacji poszczególnych zamówień: nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Przez określenie dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy (od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt). Wykonawca oświadcza, że: 1)przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i uzgodni kolorystykę rolet oraz potwierdzi: termin obmiaru okien, dostawy i montażu rolet, 2)prześle do przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy, wycenę wykonaną na podstawie zapisów ppkt. 1, 3)dostarczy i zamontuje rolety w miejscu przeznaczenia na podstawie jednostkowych zamówień, 4)zapewni rozładunek i montaż rolet w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zamówieniu, 5)poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu. Rolety : 1)muszą być dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej(skalkulowana cena musi być jednakowa bez względu na kolor w danej grupie), 2)muszą zostać dostarczone, zamontowane i przekazane Zamawiającemu, w miejscu wskazanym w zamówieniu, 3)muszą być fabrycznie nowe i nieużywane do dnia montażu, 4)nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 5)muszą posiadać oznakowanie CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 6)muszą posiadać stosowne atesty tj.: atest niepalności wydany przez ITB lub inny równoważny dokument, atest higieniczny wydany przez PZH lub inny równoważny dokument. Za równoważny dokument, Zamawiający uzna zaświadczenie niezależnego podmiotu (akredytowana jednostka) zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Dokumenty te muszą być dostarczone przez Wykonawcę każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Szczegóły dotyczące gwarancji, serwisu zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz z dostawą rolet Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi, a Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta. Po pozytywnym zakończeniu czynności związanych z montażem rolet osoba upoważniona do odbioru, o której mowa w § 11 ust. 4 projektu umowy, dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych rolet, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych rolet a przedstawionymi w ofercie, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie. W przypadkach określonych w pkt. 13, osoba upoważniona do odbioru, o której mowa w § 11 ust. 4 projektu umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania rolet, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany rolet na nowe wolne od wad. Jeżeli termin dostawy wymienionych rolet przekroczy termin, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395150005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach