Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wraz z montażem mebli biurowych dedykowanych do tworzonych w wytypowanych miastach na terenie kraju punktów obsługi klienta dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
    REGON: 01132013000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wraz z montażem mebli biurowych dedykowanych do tworzonych w wytypowanych miastach na terenie kraju punktów obsługi klienta dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z montażem mebli biurowych dedykowanych do tworzonych w wytypowanych miastach na terenie kraju punktów obsługi klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, wskazanych w pkt IV Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składa się asortyment mebli biurowych, opisany szczegółowo w pkt III OPZ. 2. Wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1) Oferowane meble biurowe muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2019); 2) Oferowane meble biurowe muszą być wykonane z materiałów posiadających stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; 3) Meble biurowe muszą być dostarczone do Zamawiającego, wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli biurowych z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; 4) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu realizację uprawnień przysługujących z tytułu udzielonej gwarancji, opisanej szczegółowo w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli biurowych, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca; 6) Zaoferowane i dostarczone meble biurowe muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973); 7) Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy nastąpi dostawa i montaż mebli biurowych do maksymalnie 11 (słownie: jedenastu) lokalizacji spośród wskazanych w pkt IV OPZ; 8) Ostateczny asortyment i liczba sztuk poszczególnych mebli dla każdej z 11 (słownie: jedenastu) lokalizacji zostaną wskazane każdorazowo w dniu przesłania Zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówione meble do każdego punktu obsługi klienta, zgodnie z terminem określonym w SIWZ; 9) Wymagana jest gwarancja na dostarczone meble biurowe na okres co najmniej 24 miesięcy. 10) Siedziba lokalizacji Zamawiającego (miejscowości), spośród których, w ramach umowy, planowane jest utworzenie punktów obsługi klienta: Warszawa, Wrocław, Jelenia Góra, Bydgoszcz, Lublin, Zamość, Gorzów Wielkopolski, Łódź, Kraków, Nowy Sącz, Opole, Rzeszów, Gdańsk, Katowice, Częstochowa, Kielce, Olsztyn, Poznań, Kalisz, Leszno, Koszalin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach