Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w 2010 roku.

Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2666355, 2478300 , fax. 041 2478300
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
    ul. Długa 8 8
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2666355, 2478300, fax. 041 2478300
    REGON: 29038463600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych. Wspólny słownik zamówień : CPV 03121210-0 -Stroik na trumnę wykonany z kwiatów żywych ( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 600 szt. -Wieniec warszawski (standard) wykonany z kwiatów żywych (25 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 220 szt. -Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów żywych (40 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 700 szt. -Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych (25 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 220 szt. -Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów sztucznych (40 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 560 szt. -Wieniec okrągły wykonany z kwiatów żywych (25 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 25 szt. -Wieniec okrągły wykonany z kwiatów sztucznych (25 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 25 szt. -Wiązanka wykonana z kwiatów żywych (20 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 140 szt. -Wiązanka wykonana z kwiatów sztucznych (25 szt) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 25 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotografie oferowanego towaru ( katalogi ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031212100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień Publicznych: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie V. niniejszej SIWZ - wg formuły -spełnia -nie spełnia. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż dane zawarte w ofercie są nieprawdziwe Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą z okresu ostatnich 3 miesięcy poprzedzających termin składania ofert , c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. d) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 Ustawy. e) złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia f) oświadczenie , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach