Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

Zakład Karny w Sierakowie Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Sieraków Ślaski, Ul. Cegielniana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343538505 , fax. 343538505
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Sierakowie Śląskim
    Ul. Cegielniana 13
    42-793 Sieraków Ślaski, woj. śląskie
    tel. 343538505, fax. 343538505
    REGON: 24344379350000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna więziennictwa - zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    część nr 1 - warzywa - burak czerwony w ilości 6120kg, marchew w ilości 9520kg, pietruszka w ilości 4760kg, seler w ilości 5100kg, cebula w ilości 6120kg, por w ilości 1700kg, kapusta biała w ilości 5440kg, kapusta czerwona w ilości 2210kg, pomidor w ilości 340kg, część nr 2 - ziemniaki w ilości 68000kg, część nr 3 owoce - jabłko w ilości 5100kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dokumentu wystawionego dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy Wykonawca nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikatu wystawionego przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2016r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn.zm) – warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. b) decyzję właściwego inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa o wpisie do rejestru przedsiębiorców - podmiotów prowadzących uprawę, wytwarzanie, magazynowanie, pakowanie,sortowanie lub dokonujących wyprowadzania lub przemieszczania produktów roślinnych, czyli tzw. obrotu - w przypadku ofert złożonej na dostawę ziemniaka jadalnego. c) jeżeli wykonawcą jest rolnik indywidualny (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2019r. poz. 1080), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedkłada: aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego – „Dowodem potwierdzającym osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego jest oświadczenie prowadzącego to gospodarstwo, poświadczone przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta). lub osobę uprawnioną”. W/w oświadczeniu mają znajdować się m.in. dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a)imię i nazwisko, b)dokładny adres zamieszkania, c)powierzchnia gospodarstwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być składany w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach