Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa warzyw i jabłek dla Zakładu Karnego w Cieszynie

Zakład Karny w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8513220, 8513270 , fax. 033 8511755
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Cieszynie
    ul. Chrobrego 2 2
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8513220, 8513270, fax. 033 8511755
    REGON: 00031977600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa warzyw i jabłek dla Zakładu Karnego w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i jabłek dla Zakładu Karnego w Cieszynie, klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 03220000-9 03221000-6 warzywa 03222321- 9 jabłka Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następującym asortymencie i ilościach: A. Część I Sukcesywna dostawa warzyw i jabłek w okresie od 01 stycznia 2010 roku do 31 maja 2010 roku oraz od 01 października 2010roku do 31 grudnia 2010roku. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normą przenoszącym normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Sukcesywna dostawa warzyw w następującym asortymencie i ilościach: L.p Nazwa Ilość kg. 1. Kapusta biała 3200,00 2. Kapusta czerwona 950,00 3. Kapusta włoska 500,00 4. Buraki 2400,00 5. Marchew 4800,00 6. Cebula 2550,00 7. Pietruszka korzeń 1600,00 8. Seler korzeń 1800,00 9. Por 600,00 10. Kalarepka 100,00 11. Ogórek zielony 250,00 12. Sałata zielona 100,00 13. Papryka 100,00 14. Rzodkiewka 50,00 15. Pomidor 300,00 16. Szczypior 5,00 17. Koperek 40,00 18. Pietruszka zielona 30,00 19. Czosnek 60,00 20. Kalafior 250,00 21. Jabłko 7400,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw 2 razy w tygodniu Warzywa muszą być całe, zdrowe, jędrne bez oznak gnicia. Muszą mieć regularny kształt właściwy dla danej odmiany, wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń oraz bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny, więdnięcia i wyschnięcia. .Jabłka powinny być równe a waga pojedynczego jabłka powinna mieścić się w granicach 100g. - 150 g, jednolite odmianowo dla jednej partii towaru. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zastosował następujące opakowania : - worki dziane do 30kg. - skrzynki plastikowe lub drewniane do 20 kg - worki foliowe Zamówienie jest wielkością szacunkową, która będzie korygowane w zależności od zapotrzebowania. Podane wielkości nie wiążą Wykonawcy i nie będzie on rościł praw do wykorzystania wszystkich ilości. B. Część II Sukcesywna dostawa warzyw i jabłek w okresie od 01 czerwca 2010 roku do 30 września 2010 roku . Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normą przenoszącym normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm Sukcesywna dostawa warzyw w następującym asortymencie i ilościach: L.p Nazwa Ilość kg. 1. Kapusta biała 1600,00 2. Kapusta czerwona 550,00 3. Kapusta włoska 300,00 4. Buraki 1100,00 5. Marchew 2400,00 6. Cebula 1350,00 7. Pietruszka korzeń 900,00 8. Seler korzeń 900,00 9. Por 400,00 10. Kalarepka 300,00 11. Ogórek zielony 350,00 12. Sałata zielona 300,00 13. Papryka 300,00 14. Rzodkiewka 150,00 15. Pomidor 700,00 16. Szczypior 15,00 17. Koperek 60,00 18. Pietruszka zielona 30,00 19. Czosnek 40,00 20. Kalafior 550,00 21. Fasolka szparagowa 500,00 22. Jabłko 3600,00 Towar dostarczany będzie zamawiającemu do godz.12 00 w dniu ustalonej dostawy według cen zgodnych z zawartą umową. Częstotliwość realizacji dostaw 2 razy w tygodniu Warzywa muszą być całe, zdrowe, jędrne bez oznak gnicia. Muszą mieć regularny kształt właściwy dla danej odmiany, wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń oraz bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny, więdnięcia i wyschnięcia. Jabłka powinny być równe a waga pojedynczego jabłka powinna mieścić się w granicach 100g. - 150 g, , jednolite odmianowo dla jednej partii towaru Zamawiający wymaga aby Wykonawca zastosował następujące opakowania : - worki dziane do 30kg. - skrzynki plastikowe lub drewniane do 20 kg - worki foliowe Zamówienie jest wielkością szacunkową, która będzie korygowane w zależności od zapotrzebowania. Podane wielkości nie wiążą Wykonawcy i nie będzie on rościł praw do wykorzystania wszystkich ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 lit. a-d, b. spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli w trakcie jej sprawdzania stwierdzi, że: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, f. zawiera błędy w obliczaniu ceny, g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: -wypełniona i podpisana oferta na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), -parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), co stanowić będzie akceptację jej warunków. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), -wykaz samochodów dopuszczonych przez właściwy terenowo Inspektorat Sanitarny, którymi wykonawca będzie realizował zamówienie. Wykaz winien zawierać markę, typ nadwozia, rocznik i nr rejestracyjny, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia samochodów niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z przedstawionym wykazem samochodów (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) wraz z tłumaczeniem tychże dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem tychże dokumentów przez tłumacza przysięgłego na język polski. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowę regulującą współpracę tych podmiotów. Umowa musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. b. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. c. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego. d. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. e. Przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. f. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach