Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 39-104 Ocieka,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 220649 , fax. 017 220649
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej
39-104 Ocieka, woj. podkarpackie
tel. 017 220649, fax. 017 220649
REGON: 00113693100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa w 2010r. oleju opałowego lekkiego Ekoterm plus do Szkoły Podstawowej w Woli Ocieckiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2009r. oleju opałowego lekkiego Ekoterm plus do Szkoły Podstawowej w Woli Ocieckiej. Przewidywana ilość paliwa wynosi około 34 000 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 2 kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, lub KRS, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie podjętym niniejszym zamówieniem; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-07-26 - dostawa lekkiego oleju opałowego
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Placówek Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Nadleśnictwa Bircza na lata 2016 - 2018
Dodano: 2016-01-27 - Zakup i dostawa paliw płynnych w 2016 r.: benzyna bezołowiowa 95, olej napędowy oraz olej opałowy dla potrzeb Gminy Jaśliska oraz Zespołu Szkół Publicznych w Jaśliskach
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa oleju opałowego lekkiego - dla Sądu Okręgowego w Przemyślu
Dodano: 2015-12-22 - Dostawa oleju opałowego lekkiego - dla Sądu Okręgowego w Przemyślu
Dodano: 2015-12-15 - Dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkół na terenie Gminy Tuszów Narodowy
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie gminy Krzywcza: Zespołu Szkół w Krzywczy i Szkoły Podstawowej w Reczpolu oraz Świetlicy Wiejskiej i Zespołu Dworskiego w Babicach w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-12-07 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO
Dodano: 2015-12-07