Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa urządzeń biurowych na potrzeby Jednostek Administracji Państwowej

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa urządzeń biurowych na potrzeby Jednostek Administracji Państwowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń biurowych na potrzeby Jednostek Administracji Państwowej, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia przez Jednostkę. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem: Część 1 – Drukarki; Część 2 – Skanery. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz Ofertowy - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Specyfikację techniczną (odpowiednio dla danej części, na którą składa ofertę) - sporządzoną i wypełnioną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; UWAGA!!! W specyfikacji technicznej należy wypełnić każdy wiersz tabeli, opisując dokładnie każdy parametr wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wpisać m.in. model, typ urządzenia, nazwę producenta oraz inne wymagane parametry ich liczbę i wielkość. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji technicznej. Specyfikacja techniczna stanowi element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Konsekwencją niewłaściwego wypełnienia Specyfikacji technicznej jest jej niezgodność z treścią SIWZ i odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) Oświadczenie, o którym, mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1) – Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Oświadczenie, o którym, mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2) – Załącznik nr 4A do SIWZ; 6) Pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze lub notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą; 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp za pośrednictwem Platformy w zakładce Pytania/Informacje. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach