Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Wydziału Nauk o Żywności

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
  • Data zamieszczenia: 2011-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
    REGON: 00000178450000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Wydziału Nauk o Żywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Wydziału Nauk o Żywności, SGGW w asortymencie rzeczowym podanym w załączniku nr 6 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej). CPV: 30125110-5, 30125120-8 1b pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowanych, nie prefabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 1c Przez (produkt równoważny) Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność ,i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron , poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada możliwości). 1d Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia- miejscem dostawy tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów jest Szkoła Głowna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa. Miejsce dostawy poszczególnych urządzeń zostaną przekazane wybranemu wykonawcy wraz z umową. 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Wymagania stawiane wykonawcy: 2a. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2b. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego tonerów i wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta danego urządzenia do którego są dostarczone. 2c. Jeżeli w trakcie użytkowania Zamawiający stwierdzi, że wydajność lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wady produktu (faksem lub drogą mailową). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: 3a. Udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne producenta sprzętu oraz gwarancji do wyczerpania środka barwiącego. 3b. Pokrycia kosztów naprawy drukarki lub innego urządzenia, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez wykonawcę. Za podstawę żądania Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (drogą mailową lub faksem) wykonawcy przez Zamawiającego konieczności dokonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=1848
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach