Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
- Data zamieszczenia: 2018-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
ul. Warszawska 24
31155 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
REGON: 00000156003300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej w 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia, jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producentów urządzeń drukujących lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego, zalecanego przez producenta danego urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zawiera formularz cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 3) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 4) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg załącznika nr 7 do SIWZ – o ile dotyczy, 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 3a do SIWZ oraz w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3b do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów, 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 3a do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2023-12-29 - Dostawy tuszy i tonerów na potrzeby RCKiK w Krakowie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz opasek kodów kreskowych.
Dodano: 2023-04-11 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla ZZOZ w Wadowicach
Dodano: 2022-09-22 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2022-09-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla UMWM
Dodano: 2022-09-07 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz artykułów biurowych
Dodano: 2022-08-05 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2021-03-02