Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA TRUMIEN I KRZYŻY NA POTRZEBY CMENTARZA KOMUNALNEGO W GRYFINIE

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4163051
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
    ul. Szczecińska 5 5
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4163051
    REGON: 81119587500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA TRUMIEN I KRZYŻY NA POTRZEBY CMENTARZA KOMUNALNEGO W GRYFINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę trumien i krzyży na potrzeby Cmentarza Komunalnego w Gryfinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o: spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższych warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do siwz), b)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 3 do siwz), b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wykonawcy mają obowiązek dołączyć dodatkowo następujące informacje oraz dokumenty: 1)oferta cenowa załącznik nr 1a, 1b, 1c (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)zdjęcia lub foldery obrazujące oferowane trumny (każde zdjęcie należy przyporządkować zgodnie z nazewnictwem trumien w postępowaniu), 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym). 4)pełnomocnictwo do zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 5)pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy - przy podmiotach wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6)pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3, 4, 5 muszą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach