Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa tłucznia dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa tłucznia dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tłucznia dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamówienie dotyczy dostawy tłucznia łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości 300 ton. do utwardzenia dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego. Dostarczony materiał powinien odpowiadać normie PN-EN 13043:2004. Ustalenia dodatkowe: 1. Dostawa tłucznia będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawa obejmuje również rozładunek materiału we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 2. Przewiduje się możliwość dostawy jednorazowej w ilości nie większej niż 20 ton. 3. Przewiduje się dostawę do 3 różnych lokalizacji na terenie Powiatu Kartuskiego tj. placu Obwodu Drogowego w Sierakowicach, na pas drogowy na odcinku Sianowo-Garcz i miejscowości Przewóz. 4. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 5. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy (wraz z załadunkiem wadliwego materiału), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach