Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa testów paskowych do wykonania oznaczeń analizy moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora moczu na okres trzech lat dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa testów paskowych do wykonania oznaczeń analizy moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora moczu na okres trzech lat dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów paskowych do wykonania oznaczeń analizy moczu, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora moczu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przez okres 36 miesięcy. 3.2 Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 2, który stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia oferty na cały opisany asortyment. 3.3 Analizator należy zintegrować z istniejącym systemem informatycznym Szpitala. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy analizatora, aktualizację oprogramowania i nowych rozwiązań technicznych, oraz serwis. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatora winna obejmować koszty związane z instalacją i uruchomieniem aparatu, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem aparatu do eksploatacji, oraz przeglądów serwisowych w okresie dzierżawy. 3.4 Sukcesywne dostawy testów paskowych i materiałów kontrolnych będą odbywać się częściami do magazynu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 3.5 Wykonawca zobowiązany jest podać oferowany termin dostawy częściowej w dniach roboczych w formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Niewskazanie terminu dostawy częściowej oznacza, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy częściowej wskazany w SIWZ, tj. 4 dni robocze. 3.6 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 3.7 KOD CPV – 33.12.41.31-2 paski odczynnikowe, 38.43.40.00-6 analizatory.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124131-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta niepodlegająca odrzuceniu, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty). 3) materiały informacyjne w formie ulotki, instrukcji obsługi lub innego dokumentu potwierdzających dane techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia, 4) oświadczenie wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 5) dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach Ministra Zdrowia, uwzględniające wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE, IVD, Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą. Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach